سایپا به دنبال کسب رتبه تک رقمی است، سقوط نمی کنیم

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، کیانوش رحمتی یکشنبه شب بعد از باخت به مس در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوبی بود و مس هم تیم خوبی است و کادر و بازیکنان خوبی دارد.

سایپا به دنبال کسب رتبه تک رقمی است، سقوط نمی کنیم

وی اضافه نمود: مسابقه ای تاکتیکی از سوی دو تیم دیدیم تا به حال مس رفسنجان این قدر تحت فشار قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: مس رفسنجان تا این هفته فقط 14 گل خورده ما تا دقیقه 20 سه موقعیت بالای 90 درصد داشتیم. سایپا را دیدید که چقدر موقعیت داشت و چه گلی را از چه زاویه ای خوردیم.

مربی سایپا با ابراز ناراحتی شدید از باخت تیمش، اضافه نمود: یکی از بهترین بازی های سایپا بود و امروز می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

رحمتی بیان نمود: این هجمه ها و فشارها از سوی بعضی که به دنبال منافع خودشان هستند تاثیرش را در بازی امروز گذاشت. تیم مس رفسنجان همواره با برنامه بوده و هست اما تیم برتر میدان در هر دو نیمه مابودیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص داوری مسابقه و احتمال سقوط تیم سایپا گفت: داوری عالی بود. عرب براقی از جمله بهترین داوران ما هستند که بسیار با شهامت هستند به کادر داوری خسته نباشید می گویم. برای آینده سایپا با این نوع فوتبال رو به جلو به سقوط فکر نمی کنیم و به دنبال تک رقمی شدن هستیم.

رحمتی اضافه نمود: می توانستیم امروز هم برنده شویم. با یک برد از این شرایط خارج می شویم اما سه بازی نسبتاً راحت مقابل ماشین سازی، پیکان و شهر خودرو که در دو مسابقه میزبان هستیم که با کسب 8-6 یا حتی 9 امتیاز می توانیم تک رقمی شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1899

به "سایپا به دنبال کسب رتبه تک رقمی است، سقوط نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا به دنبال کسب رتبه تک رقمی است، سقوط نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید