مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم، پیکان را خانه خودم می دانم

به گزارش تور روسیه ارزان، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای مدیرعاملی باشگاه پیکان نشست های خوبی را با مدیر کارخانه ایران خودرو داشته ام.

مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم، پیکان را خانه خودم می دانم

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می گردد برای مدیرعاملی باشگاه پیکان با او مذاکره شده است، گفت: بله، ابتدا در زمینه مدیرعاملی باشگاه پیکان با آقای مقیمی (مدیر کارخانه ایران خودرو) نشست خوبی را برگزار کردیم و برنامه خود را برای قبول این مسئولیت به ایشان ارائه دادم. ضمن اینکه در این زمینه جا دارد از دکتر حاج فتح علی ها و دکتر گلچین تشکر کنم که به من لطف داشتند. اعتقاد خودم این است که می توانم در زمینه فنی، اجرایی و حتی فوتبال کارگری یاری زیادی به باشگاه پیکان که در واقع باشگاه خودم نیز به شمار می آید، داشته باشم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا او گزینه مدیر کارخانه ایران خودروست یا هیئت مدیره این باشگاه، اعلام کرد: من به مدیریت محترم کارخانه ایران خودرو برنامه خود برای مدیرعاملی را ارائه کردم. البته اعضای هیئت مدیره باشگاه هم در حال حاضر در جریان این موضوع قرار دارند و جا دارد از تمام عزیزان حاضر در هیئت مدیره باشگاه پیکان نیز تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انتخابش به عنوان سرمربی پیکان هم وجود دارد یا نه، یادآور شد: اتفاقاً در زمینه سرمربیگری نیز برنامه خود را ارائه نموده ام. به هرحال این توانایی را در خود می بینم که هم در زمینه مدیرعاملی و هم در زمینه سرمربیگری می توانم به باشگاه خود خدمت کنم. فرق نمی کند در هر پستی که مدیریت کارخانه ایران خودرو و هیئت مدیره باشگاه پیکان صلاح بدانند در خدمت باشگاه خود خواهم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1063

به "مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم، پیکان را خانه خودم می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم، پیکان را خانه خودم می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید