صانعی فردا سرمربی تیم جوانان می گردد، جلسه شمسایی با عزیزی خادم

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، کمیته فوتسال هفته گذشته برای رسیدگی به چند موضوع از جمله سرمربیگری تیم فوتسال جوانان تشکیل جلسه داد. در این جلسه اسامی مربیان مختلف مورد آنالیز نهاده شد و روی برخی از گزینه ها بحث و آنالیز شد.

صانعی فردا سرمربی تیم جوانان می گردد، جلسه شمسایی با عزیزی خادم

علی صانعی که پیش از این راهنمایی تیم زیر 20 سال ایران را بر عهده داشته و با این تیم به عنوان نخستین قهرمانی در آسیا هم دست یافته است، گزینه جدی اعضای کمیته فوتسال بود.

قرار است فردا چهارشنبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم تشکیل بگردد تا تصمیم کمیته فوتسال در هیات رئیسه هم آنالیز و تصویب گردد. به نظر می رسد علی صانعی در انتها این جلسه مجدداً راهنمایی تیم جوانان را بر عهده بگیرد تا این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) که برای نخستین بار برگزار می گردد (بهمن ماه و در کشور قرقیزستان) آماده کند.

بعلاوه برخی از خبرها حاکی از احتمال تصمیم گیری درباره شرایط سرمربی تیم ملی فوتسال و معرفی وحید شمسایی به جای سیدمحمد ناظم الشریعه است. گفته می گردد شمسایی حتی روز گذشته صحبت هایی با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال انجام داده ولی احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال تاکید نموده است که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان در دستور کار هیات رئیسه قرار ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2347

به "صانعی فردا سرمربی تیم جوانان می گردد، جلسه شمسایی با عزیزی خادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی فردا سرمربی تیم جوانان می گردد، جلسه شمسایی با عزیزی خادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید