سلطانی فر: قهرمانان ما در جاکارتا افتخار آفرینی می نمایند

به گزارش تور روسیه ارزان، وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ما در جاکارتا افتخار آفرینی می نمایند.

سلطانی فر: قهرمانان ما در جاکارتا افتخار آفرینی می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین به همراه رئیس مجلس گفت: فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به همه مسلمین و مومنین تبریک می گویم. این روزها روزهای خوبی است چون قهرمانان ما در جاکارتا افتخار آفرینی می نمایند. آقای لاریجانی نیز با توجه به پیشنهاد من، رئیس کمیته المپیک و پاراالمپیک قرار بود بازدیدی از اردوی جانبازان و معلولین داشته باشند و بهترین فرصت را شب عید در نظر گرفتند و از اردوی تیم های ما بازدید کردند. این بازدیدها و حمایت ها در سطح کیفی و روحی بچه ها موثر است. همانطور که در سالیان گذشته مشاهده کردیم دولت و مجلس از ورزش حمایت کردند.

وی اضافه کرد: در تداوم پروژه های عمرانی نیز به دنبال تکمیل این پروژه ها خود هستیم و همینطور با همدلی بسیارنزدیک، خوب و منطقی که بین کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون ها وجود دارد در فضایی کاملا آرام و به دور از حاشیه و جنجال کوشش می کنیم در بخش قهرمانی و همگانی دستاورد و کارنامه خوبی داشته باشیم. در پروژه های عمرانی نیز به دنبال تکمیل پروژه هایی هستیم که در چندین سال گذشته نیمه کاره مانده است و قصد داریم با همین همدلی و عزم و اراده آنها را نیز برای رسیدن به خاتمه دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: امیدواریم افتخارآفرینی ورزشکاران مان در بازی های آسیایی که تا امروز ادامه داشته است، در روزهای آینده نیز با نتایج خوبی همراه باشد و بچه های پاراآسیایی ما نیز همین موفقیت و کارنامه را در بازی های پارآسیایی ادامه دهند. در تعدادی از رشته ها قهرمانان مان در بازی های پارآسیایی قهرمان بلامنازع جهان هستند و امیدواریم همین شرایط خوب را نیز در مسابقات جاکارتا و پالمبانگ ادامه بدهند.

سلطانی فر در خصوص مدال های اندونزی در رشته پنچاک سیلات بیان کرد: کارنامه اندونزی در ورزش تعیین است و این کشور در دوره گذشته با کسب 4 مدال طلا در رتبه هفدهم بازی های آسیایی قرار گرفته است. اندونزیایی ها 8 سال قبل نیز در گوانگژو در رتبه پانزدهم قرار داشتند و این نشان می دهد که صندلی ورزش اندونزی از رتبه دهم پایین تر است، اما در هر دوره بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا امتیازات و هدیه های ویژه به میزبان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 236

به "سلطانی فر: قهرمانان ما در جاکارتا افتخار آفرینی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: قهرمانان ما در جاکارتا افتخار آفرینی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید