شرکت سامسونگ خط فراوری تلفن همراه خود را در چین کاهش می دهد

به گزارش تور روسیه ارزان، سامسونگ میخواهد نرخ فراوری تلفن همراه خود را در چین کاهش دهد. این اقدام در شرایطی انجام می گردد که چین با بحران های تجاری شدید با ایالات متحده رو به رو است.

شرکت سامسونگ خط فراوری تلفن همراه خود را در چین کاهش می دهد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کمتر از 12 ماه پس از بسته شدن کارخانه سامسونگ در تیانجین، این شرکت تصمیم گرفته فراوری خود را در کارخانه گوشی های هوشمند در هوییژو چین نیز کاهش می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، دلیل این کاهش یهم بازار چین عبور از بحران های رقابتی و افزایش تعداد بازیکنان داخلی در عرصه فراوری تلفن همراه است. با وجود این که فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در چند سال گذشته چشمگیر بوده است، اما این شرکت تغییراتی جدی برای سال 2019 در نظر گرفته است. تغییراتی که سه ماه نخست سال 2019 را با رکورد افزایشی 40 درصد فروش همرا نموده است.

یک سخنگوی چینی شرکت سامسونگ در این خصوص می گوید: تعدادی تعدیل در حجم فراوری و کارکنان وجود دارد، اما این موضوع اساسا نگران کننده نیست. این اظهارات در شرایطی مطرح می گردد که برخی منابع محلی پیشبینی نموده اند که این کارخانه تا ماه سپتامبر(انتها تابستان) تعطیل خواهد شد.

به نظر نمی رسد سامسونگ تنها به چینی ها متکی باشد و به جز چین در ویتنام و هند، با خروجی به ترتیب 240 میلیون و 67 میلیون گوشی فراوریی برنامه های ویژه ای در خط فراوری دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 520

به "شرکت سامسونگ خط فراوری تلفن همراه خود را در چین کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سامسونگ خط فراوری تلفن همراه خود را در چین کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید