عباسی: سفرها و تجمعات غیر ضروری باید کنسل گردد، مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه هاست

به گزارش تور روسیه ارزان، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که در شرایط کنونی باید سفرها و تجمعات غیرضروری کنسل گردد و شیوه زیارت نیز می تواند تغییر کند تا با پیشگیری تا گرم شدن هوا از این مرحله عبور کنیم.

عباسی: سفرها و تجمعات غیر ضروری باید کنسل گردد، مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه هاست

بهترین تجربه سفر را با کارگزار تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، اعلام کرد: باتوجه به گزارشی که وزیر بهداشت در جلسه روز دوشنبه مجلس ارائه دادند اکنون نه درمانی در مورد کرونا وجود دارد و نه دارویی برای آن کشف شده است . این ویروس یک پدیده اجتناب ناپذیر است که در بیش از 30 الی 40 کشور جهان سرایت نموده است.

وی در ادامه اظهار کرد: به دلیل رفت و آمدهای برخی از اتباع کشورهای همسایه مثل افغانستان، پاکستان و حضور حدود 1000 نفر از اتباع چینی در قم باعث شد این بیماری نیز به کشور ما سرایت کند. امروز تنها راه ممکن پیشگیری است که در گام اول باید از تجمع در اماکن نظیر مدارس، دانشگاه ها، اماکن ورزشی و مذهبی جلوگیری گردد. از انجام ترددهای غیر ضروری نیز باید پرهیز گردد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: استفاده از مواد صدعفونی کننده و ماسک برای افرادی که نشانههای مشکوک بیماری را دارند لازم است. تنها راه مصون ماندن از این بیماری توجه به نکات بهداشتی و دستورالعمل های وزارت بهداشت است که متاسفانه در چند روز گذشته شاید خیلی جدی به این موضوع توجه نشد و شاهد افزایش سفرهای غیر ضروری به استان گیلان و مازندران بودیم.

وی در ادامه تاکید نمود: سفرها و تجمعات غیر ضروری باید کنسل گردد و شیوه زیارت نیز می تواند در شرایط کنونی تغییر کند. باید با پیشگیری تا گرم شدن هوا از این مرحله عبور کنیم. تا زمان سرد بودن هوا این ویروس ماندگار است اما با گرم شدن هوا از بین خواهد رفت.

وی در خاتمه اضافه کرد: مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه سال است چراکه یک پیشنهاد کارشناسی و پزشکی در شرایط کنونی است. مدارس و دانشگاه ها می توانند یک ماه بیشتر سال تحصیلی را در تابستان ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1065

به "عباسی: سفرها و تجمعات غیر ضروری باید کنسل گردد، مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: سفرها و تجمعات غیر ضروری باید کنسل گردد، مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید