فعالیت هایی که در ویتنام پای شما را به زندان باز می نماید

به گزارش تور روسیه ارزان، در ادامه مطلب 9 کاری که در ویتنام پای شما را به زندان باز می نماید می خوانیم:

فعالیت هایی که در ویتنام پای شما را به زندان باز می نماید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

نزدیک شدن بیش از حد به مرزهای ویتنام

دولت این کشور در خصوص مرزهای خود حساس است. به همین خاطر هر مسافر سرگردان خارجی که در جستجوی جاده ها و مناطق روستایی در نزدیکی کامبوج، لائوس یا چین باشد، توسط ماموران دولتی بازداشت می گردد و مورد بازپرسی قرار می گیرد. این کار برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر است که خیلی هم جدی گرفته می گردد.بلیط هواپیما به ویتنامو دیگر کشور ها

تبلیغات ضد ویتنام

رفاه مالی چند سال اخیر باعث ایجاد ثبات سیاسی در این کشور شده است. مقامات دولتی نسبت به هر چیزی که تهدیدی برای قدرت سیاسی باشد، هوشیار هستند. بنابراین، اگر هوادار دموکراسی یا سایر اشکال حکومت غیر از سیستم سیاسی کشور هستید، ادبیات خود را برای خودتان نگه دارید. در ویتنام، حزب مترادف با ملت است، بنابراین هر دیدگاه مخالف سیاسی به عنوان تبلیغات ضد ویتنامی در نظر گرفته می گردد.

خارج کردن آثار تاریخی

خارج کردن هر نوع اثر فرهنگی یا تاریخی از کشور، احتیاج به مجوز دولت دارد. ممکن است اینطور فکر کنید که یک گلدان عتیقه از اولین سلسله نگوین در قفسه خانه شما خیلی زیبا به نظر برسد؛ اما دولت این کشور چندان با شما موافق نیست. از قلم نیاندازید که شما در کشور ویتنام هستید.

به راه انداختن کسب و کار بدون مجوز

با وجود میلیون ها مغازه کوچک در این کشور که هر چیز قابل تصویر در آن ها به فروش می رسد، ممکن است فکر کنید شما هم می توانید کسب و کار کوچکی راه بیاندازید؛ اما اشتباه می کنید! ویتنام سیستم بروکراسی عریض و طویلی دارد؛ بنابراین برای هر چیزی باید مجوز گرفت و هیچ اتفاقی بدون وجود چندین تمبر رنگی روی یک تکه کاغذ اتفاق نمی افتد.

خرید و فروش حیوانات محافظت شده در ویتنام

دولت این کشور کنوانسیون بین المللی منع تجارت گونه های در خطر انقراض را امضا نموده است. این امر به این معنی است که شکار یا تجارت این گونه های در خطر انقراض به راحتی شما را با مجازات زندان روبرو می نماید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 843

به "فعالیت هایی که در ویتنام پای شما را به زندان باز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت هایی که در ویتنام پای شما را به زندان باز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید