قوانین تازه رایان ایر برای چمدان ها و واکنش مسافران

به گزارش تور روسیه ارزان، رایان ایر در برابر قانون نو چمدان ها با انتقاد بعضی مسافران روبرو شد.

قوانین تازه رایان ایر برای چمدان ها و واکنش مسافران

مسافران دیگر نمی توانند کوله پشتی و چمدان های چرخی خود را در پروازهای Ryanair به صورت رایگان حمل نمایند. Ryanair در برابر سیاست های خود برای حمل چمدان ها، با واکنش شدید مسافران روبرو شد. قوانین تازه به این صورت است که مسافران دیگر نمی توانند چمدان های کوچک خود را به کابین ببرند، مگر اینکه هزینه آن را پرداخت نمایند.

قوانین تازه به این معنی است که مسافران می توانند فقط یک کیف دستی کوچک یا کیف لپ تاپ را با حداکثر ابعاد سی و پنج در بیست در بیست سانتی متر به هواپیما ببرند، مگر آنکه برای هر پرواز 10 پوند پرداخت نمایند.

برای کسانی که پول پرداخت نمی نمایند، مواردی از جمله کوله پشتی، کیف های چرخ دار و جعبه های مختلف در دروازه پرواز گرفته می گردد و بدون هزینه نگهداری می گردد.

کنی یعقوب Ryanair گفت:

ما راضی هستیم که امروز سیاست چمدان ها در کابین را راه اندازی کردیم و با موفقیت صورت گرفته است. ما بر این باور هستیم که این سیاست تازه سرعت سوار شدن به پرواز را کاهش می دهد و تأخیر پرواز را از بین می برد.

با این وجود پاسخ بسیاری از مسافران Ryanair در برابر این سیاست هنوز خیلی مثبت نیست. برخی از آن ها شکایت کردند که قبل از تغییر سیاست چمدان ها پروازهای خود را رزرو نموده اند و خواهان بازپرداخت هزینه پروازشان بودند. برخی دیگر از حمل داروهای مورد احتیاج خود به کابین هواپیما نگران بودند. مثلا یکی از مسافران در پست توییتری خود اظهار داشت: چگونه می گردد سرنگ های تزریقی مخصوص را در کیف های کوچک دستی قرار داد.

در برخی موارد، Ryanair ظاهرا قوانین خود را بسط می دهد، مثلا برای مسافرانی که مقدار لپ تاپ آن ها بیش از حد مجاز اعلام شده است، اجازه می دهد لپ تاپ خود را به کابین ببرد.

بیمه، نگرانی دیگر مسافران است. P Patter، خواننده تلگراف نوشت:

مهم ترین چیز این است که در صورتی که وسایل ارزشمند شما در قسمت نگهداری وسایل مسافر قرار گیرد، این وسایل نقلیه تحت پوشش بیمه سفر قرار نمی گیرند. این به این معنی است که اگر آن ها را به هر علت از دست بدهید، حتی یک پنی هم دریافت نخواهید کرد.

البته پاسخ عمومی مردم، همه منفی نیست. گوردون نیل در مقاله تلگراف می نویسد:

Ryanair حق تغییر سیاست کنترلی خود را دارد. ما به عنوان مشتری، پس از آن یا باید شرایط و هزینه های تازه را قبول کنیم و ادامه دهیم یا اینکه به جای دیگری برویم و شرکت هواپیمایی خود را تغییر دهیم.

Steve Ksiezak از این سیاست راضی است و می گوید هر دفعه احتیاج نیست در صف های طولانی با یک چمدان در دست بایستم و به سختی آن را به پرواز منتقل کنم و در آنجا در پی مکانی برای قرار دادن آن بگردم و هنگام پیاده شدن نیز آن را به سختی پایین بیاورم.

تغییرات قوانین چمدان ها در سپتامبر 2017 اعلام شد. مقررات تازه، در حالی که برای بسیاری از افراد ناآشنا است، اما تأثیر منفی بر فروش پروازهای Ryanair نداشته است. امروز شرکت اظهار داشت که رکورد رزرو هفتگی خود را شکست داده و برای اولین بار در طول تاریخ بیش از سه میلیون رزرو در یک هفته دریافت نموده است.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2290

به "قوانین تازه رایان ایر برای چمدان ها و واکنش مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین تازه رایان ایر برای چمدان ها و واکنش مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید