مانچینی: برای اینتر آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش تور روسیه ارزان، روبرتو مانچینی می گوید احساس بدی به سران اینتر بعد از جدایی از این تیم ندارد و برای آنها در فصل جدید آرزوی موفقیت می نماید.

مانچینی: برای اینتر آرزوی موفقیت می کنم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در پی حدس های به وجود آمده در خصوص فسخ قرارداد روبرتو مانچینی با باشگاه اینتر، سایت رسمی نرآتزوری انتها فسخ قرارداد این مربی را به صورت رسمی بیان کرد.

روبرتو مانچینی بعد از جدایی از اینتر گفت: امروز کار من با اینتر به خاتمه رسید و با توافق دوجانبه ای که داشتیم از این تیم جدا شدیم. می خواهم از طرفداران تشکر کنم، آنها همواره از ما حمایت کردند و به تیم وفادار بودند. همینطور بازیکنان، که در این 20 ماه برای موفقیت تیم هر کاری کردند. هیچ ناراحتی از سران اینتر ندارم و این جدایی به صورت توافق دو طرفه بود و برای این تیم در آغاز فصل جدید فوتبال ایتالیا آرزوی موفقیت می کنم.

اینتر در حالی مربی خود را قبل از آغاز لیگ ایتالیا از دست می دهد که زمان زیادی تا آغاز لیگ ایتالیا نمانده است و این تیم به زودی باید برای حضور در این رقابت ها اماده گردد. اینتری ها با راهنمایی مانچو در بازی های پیش فصل عملکرد چندان خوبی نداشتند و در بازی آخر برابر تاتنهام با نتیجه 6 بر یک شکست بدی را متحمل شدند. هر چند آنها نسبت به رقیب همشهری خودشان در فصل جابجایی بد عمل نکرده است. با این حال به نظر می رسد مانچینی به دلیل سیاست های توهیر مالک اندوزیایی این تیم از راهنمایی تیم خود کنار رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 758

به "مانچینی: برای اینتر آرزوی موفقیت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: برای اینتر آرزوی موفقیت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید