منطقه یورو بدون یونان قدرتمندتر می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان در سخنانی توضیح داد زمانی که یک کشور ناسالم و نامتعادل (یونان) منطقه یورو را ترک کند این منطقه ضعیف نشده بلکه عکس آن اتفاق می افتد.

منطقه یورو بدون یونان قدرتمندتر می گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریستین لیندنر رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان روز گذشته در سخنانی درباره سیاست یونان گفت که چندین بار تردیدها به اراده اصلاحات این کشور اظهار شده است. وی خواهان یک رویکرد شفاف در برابر این کشور جنوب اروپایی شد.

این سیاستمدار آلمانی همچنین گفت: منطقه یورو زمانی که یک کشور ناسالم و نامتعادل آن را ترک کند ضعیف نمی گردد بلکه برعکس آن اتفاق می افتد. هیچ کس نمی تواند مصرانه آرزو کند که یونان منطقه یورو را ترک کند اما خط همبستگی در راستای اصلاحات بازار باید به صورت قاطع و پابرجا پی گیری گردد.

وی اضافه نمود: اگر حالا دولت جدید یونان همه الزامات و شرایط لازم را نمی خواهد برآورده کند بنابراین ما به عنوان آلمانی و اروپایی باید بر این مسئله پافشاری کنیم که وعده های اصلاحی قبلی اجرایی گردد. اگر یونان همچنان از این امر اجتناب کند یک طرح B و تصویب قانون ورشکستگی برای این کشور لازم است. مجلس آلمان از سال ها پیش از وزیر دارایی این کشور درخواست نموده است که روی چنین طرحی برای یونان کار کند. در حال حاضر ما احتیاج به یک فرآیند روشمند در این راستا داریم که فعلا وجود ندارد.

وی همچنین انتقاد شدیدی به نرخ بهره های پایین بانک مرکزی اروپا وارد نموده و گفت: این سیاست ها به نفع دولت ها بوده و به شهروندان و اجرا کنندگان سیاست های ریاضتی و صرفه جویانه آسیب می رساند.

حزب لیببرال دموکرات آلمان همچنین با تصمیمات جدید دولت برای ذخیره داده های شهروندان مخالفت نموده و گفت: وظیفه عرصه سیاسی این نیست که اطلاعات و داده های شهروندان را ذخیره کند بلکه باید از آن ها حمایت کند.

اخیرا اعلام شده است که در مبارزه علیه ترور و جنایت های سخت باید ذخیره و حفظ داده های ارتباطی شهروندان برای حداکثر ده هفته مجاز باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 674

به "منطقه یورو بدون یونان قدرتمندتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه یورو بدون یونان قدرتمندتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید