نظارت بیشتر چین بر ورود اجناس نامرغوب به ایران

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هرمزگان گفت: در نشست مشترک مسئولان امور خارجه چین به هرمزگان، موضوع ورود اجناس نامرغوب به کشور مورد بحث نهاده شد.

نظارت بیشتر چین بر ورود اجناس نامرغوب به ایران

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قشم، سعید شعبان در جمع خبرنگاران از برنامه توسعه همکاری های مالی قشم با استان گوانگ دونگ چین اطلاع داد و اظهار کرد: آشنایی هیئت اعزامی کشور چین با ظرفیت ها و قابلیت های منطقه آزاد قشم باب جدیدی در زمینه تقویت همکاری های مالی قشم و استان گوانگ دونگ به همراه گشوده است.

وی با اشاره به سفر مدیرکل دفتر روابط خارجی استان گوانگ دونگ چین و هیئت همراه به این منطقه، اضافه کرد: هیئت چینی در نشستی مشترک با قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران تابعه پیرامون تاسیس دفتر مشترک بازرگانی در قشم، شرایط آسان سرمایه گذاری، ایجاد خط هوایی به تهران یا کشور ثالث از جهت قشم و تسهیلات گمرکی گفت وگو و گفتگو کردند.

شعبان گفت: در این نشست بر اهمیت اطلاعات دریافتی از نحوه سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم و ارائه آن به بخش روابط مالی استان گوانگ دونگ با هدف همکاری های دوجانبه ازجمله در زمینه انتقال دانش و تکنولوژی، زیرساخت های گردشگری، امور صنعتی و بازرگانی و غیره در منطقه آزاد قشم تاکید شد.

رئیس کنندگی وزارت امور خارجه در استان هرمزگان کیفیت نامرغوب کالاها و اجناس چینی را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست عنوان نمود.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار با ابراز گلایه مردم منطقه از ورود کالاهای نامرغوب چینی، بر نظارت و همکاری بیشتر طرف چینی برای ارسال کالاهای مرغوب و با برندهای جهانی به این منطقه تاکید نمود.

مدیر گمرک منطقه آزاد قشم نیز درباره صندلی اسکله کاوه قشم و شرایط پهلوگیری کشتی های قاره پیما با ظرفیت بیش از 100 هزار تن و امکان تخلیه و ترخیص کالا در کمترین زمان در سرزمین اصلی مطالبی عنوان نمود.

محمدرضا عطاآبادی از ارائه گزارش حسین اشرفی، مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به تیم اعزامی از چین درباره شرایط سهل و آسان سرمایه گذاری اتباع خارجی در جزیره قشم و اینکه سرمایه گذاران در این منطقه از پرداخت مالیات و اخذ ویزا معاف بوده و به سهولت می توانند در این منطقه سرمایه گذاری و تردد کنند، اطلاع داد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 709

به "نظارت بیشتر چین بر ورود اجناس نامرغوب به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بیشتر چین بر ورود اجناس نامرغوب به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید