هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان زنجانی پرداخت شد

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بیش از 13 میلیارد و 950 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امدادزنجان پرداخت شده است.

هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان زنجانی پرداخت شد

صالحی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه تأسیس و فعالیت می کند، گفت: خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده های عزیز تحت حمایت شکل گرفته که بخشی از آن به صورت معوض واز طریق صندوق امداد ولایت انجام می شود.

او افزود: بیش از 13 میلیارد و 950 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب کارگشایی، درمان، اشتغال، آموزش کسب وکار، فرهنگی و تحصیلی، مسکن و ودیعه مسکن و خدمات عمرانی از ابتدای امسال تا به امروز از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در ارائه خدمات معوض به خانواده های نیازمند و ترویج سنت حسنه قرض الحسنه مشارکت کنند، گفت: خیران نیک اندیش می توانند با افتتاح حساب نزد صندوق امداد ولایت در گره گشایی مسائل نیازمندان کمیته امداد را یاری کرده و در قالب طرح قرض ماندگار و سپرده خیران در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت کنند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2433

به "هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان زنجانی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان زنجانی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید