هسته های داعش عراق حملات جدیدی را طرح ریزی می نمایند

به گزارش تور روسیه ارزان، رسانه های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از بعضی پایگاه های خود در عراق به هسته های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

هسته های داعش عراق حملات جدیدی را طرح ریزی می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، علی الحسینی یکی از فرماندهان الحشد الشعبی روز سه شنبه از وجود هسته های داعش در داخل عراق اطلاع داد و گفت این گروه در پس حملات اخیر در استان های کرکوک و دیالی قرار گرفته است.

وی گفت: عظیم ترین هسته تروریست های داعش در عراق در منطقه المطیبیجه است که در نزدیک مرز استان صلاح الدین با استان دیالی واقع است و ده ها نفر از اعضای داعش را به سمت کرکوک و دیالی فرستاده است که عاملان حملات اخیر بودند.

الحسینی گفت: المطیبیجه در یک محور جغرافیایی بسیار پیچیده واقع است که به وسیله بیابان ها به استان های دیالی و کرکوک متصل می گردد و به وسیله تپه ها، کوه ها و صحراها راه های نفوذ زیادی به دیگر مناطق دارد.

وی اضافه نمود: این منطقه احتیاج شدیدی به یک پشتیبانی هوایی دائمی برای حمله به پناهگاه ها و راه های نفوذ تروریست ها دارد تا خطر امنیتی آن ها برطرف گردد و برای ایجاد یک راهکار دائمی کوشش گردد که برنامه های داعش را برای دیگر حملات ناکام گذارد.

نهاد اطلاع رسانی دستگاه امنیتی عراق روز دوشنبه از کشته شدن 23 تروریست در حمله هوایی در استان کرکوک اطلاع داد.

استان کرکوک عراق در روز یکشنبه شاهد سه حمله عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی این کشور بود که با کشته و زخمی شدن چند نیروی امنیتی همراه شد.

نیروی هوایی عراق پاسخ حملات چند روز اخیر داعش به مناطقی در کرکوک را با بمباران مخفیگاه تروریست ها و به هلاکت رساندن 23 نفر از آن ها داد.

رسانه های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از بعضی پایگاه های خود در عراق به هسته های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1273

به "هسته های داعش عراق حملات جدیدی را طرح ریزی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هسته های داعش عراق حملات جدیدی را طرح ریزی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید