وزیر ورزش بوکس را نمی خواهد، دروغگویی بزرگترین مشکل فدراسیون است

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، احسان روزبهانی بوکسور المپیکی ایران بعدازظهر امروز یکشنبه در نشست خبری شروع همکاری با حامی اقتصادی جدید خود در جمع خبرنگاران گفت: قرارداد اسپانسری من به تازگی منعقد شده است و قرار است تا المپیک 2020 از من حمایت گردد.

وزیر ورزش بوکس را نمی خواهد، دروغگویی بزرگترین مشکل فدراسیون است

همه گفتند احسان نمی تواند برگردد

وی اضافه کرد: من چند ماه قبل در جام مکران به قضاوت داور ایرانی باختم و همه گفتند احسان نمی تواند دوباره آغاز کند. با کادر فنی صحبت نموده ام و قرار شد که به وزن 81 کیلوگرم بیایم.

روحیه ام مثل المپیک لندن شده است

ملی پوش بوکس با اشاره به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: در قهرمانی آسیا تیم جوانی به تایلند بردند که کار خوبی هم بود. تصمیم دارم تا دوباره وزنم را کم کنم و در 81 کیلوگرم مبارزه کنم. حامی اقتصادی روحیه من را برای ادامه کار خیلی بیشتر نموده و روحیه ام مثل المپیک لندن شده است. در رقابتهای سهمیه المپیک روسیه حتماً در وزن 81 کیلوگرم شرکت می کنم و هر کس جز یک هشتم نهایی باشد سهمیه می گیرد.

تصمیم فدراسیون بوکس اشتباه است

روزبهانی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا برکناری سرمربی تیم ملی را درست می دانید گفت: به نظر من تیم بهترین نتیجه را گرفت و حق خوری در مسابقات قهرمانی آسیا مشهود بود. تصمیم فدراسیون کاملاً اشتباه است. مربی قزاق هیچ کاری نمی تواند بکند ضمن اینکه این روزها فدراسیون جهانی با قزاق ها زاویه دارد و در بازی های آسیایی هم شرایط را دیدیم. با سرمربیگری مربی قزاق دودش به چشم ما می رود. لطمه را ما می بینیم و بوکس ضربه خواهد خورد.

با دو مربی کار می کنم

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه تمریناتتان را با چه کسی ادامه می دهید گفت: مربی بدنساز من دکتر بهرامی نژاد است و مربی بوکسم نیز آقای احدی است. همه می دانند که احدی بهترین مربی فنی ایران است و من این موضوع را با فدراسیون نیز هماهنگ نموده ام.

می خواهم دوباره به موفقیت برسم

المپین بوکس ادامه داد: شرایط خوبی ندارم. مثل المپیک ریو باید فقط تنهایی کیسه و میت بزنم. بالای 4 سال است که تا جام مکران بوکس ننموده بودم. من عمل جراحی نموده بودم و دستم فلج شده بود اما حالا دوباره بلند شدم و سعی دارم به موفقیت برسم.

وزیر ورزش هم بوکس را نمی خواهد

روزبهانی ادامه داد: وزیر ورزش هم بوکس را نمی خواهد. چند سال است که ما لیگ بوکس نداریم و بعد دوستان دنبال راه اندازی بوکس بانوان هستند در حالی که در اداره بوکس آماتور مردان هم مانده اند. با پیمان فخری صحبت کردم و از ایشان عاجزانه خواستم تا من را از حاشیه فدراسیون بوکس نجات دهد و قرار شد تا جلسه ای با آقای صالحی امیری داشته باشیم.

مشکل اصلی بوکس دروغگویی است

وی اضافه کرد: مشکل اصلی فدراسیون بوکس دروغ گویی است. مسئولان فقط با حرف زمان می خرند و بزرگترین لطمه به بوکس می خورد. برای المپیک ریو من سهمیه گرفته بودم و باز هم در تیم ملی در وزن من بوکسور به مسابقات می بردند که دیگر فدراسیون جهانی نامه داد که مگر شما در این وزن سهمیه نگرفته اید؟!

پیشنهادات زیادی را رد کردم

روزبهانی در مورد شرایط حریفانش در بوکس جهانی گفت: من خیلی از پیشنهاداتم را به عشق بوکس ایران و کشورم رد کردم. حریفانم همه در مسابقات هستند و شرایطشان بسیار خوب است. نمی دانم چرا نمی خواهند من باشم، شاید چون حرف حق را می زنم از من بدشان می آید.

فدراسیون به وعده هایش عمل ننموده است

وی توضیح داد: فدراسیون فقط چند اعزام انجام داده و به هیچ کدام از وعده هایش عمل ننموده است. تنها چیزی که از مسئولان می خواهم این است که اعزام خرداد به قزاقستان انجام گردد و هیچ چیز دیگری نمی خواهم.

قصد نداشتم مدالم را به موزه بدهم

المپین بوکس در مورد اهدای پنهانی مدال جهانی اش به موزه ورزش گفت: من مدالم را در زمان ریاست ناطق نوری به فدراسیون اهدا نموده بودم که آقای ثوری آن را بدون اطلاع من به موزه ورزش داد. من در صفحه شخصی ام نوشتم از این موضوع اطلاعی ندارم و پیگیری می گردد که بعد از آن پیغام های زیادی برایم فرستادند. بعد از آن آقای ثوری از من معذرت خواهی کرد و گفتم که قصد نداشتم مدالم را اهدا کنم.

گفتم اگر من را نمی خواهند بگویند

روزبهانی در مورد پیش بینی خود از کسب سهمیه المپیک گفت: با این شرایط بعید می دانم سهمیه ای کسب گردد. من در مورد خودم به فدراسیون گفته ام که اگر من را نمی خواهند بگویند بروم. من خیلی از رشته های دیگر عقب مانده ام. از وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک می خواهم نگاهشان را به بوکس تغییر دهند. امیدوارم با روحیه ای که توسط حامی اقتصادی به من تزریق شد برای کسب سهمیه المپیک 2020 به موفقیت برسم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 502

به "وزیر ورزش بوکس را نمی خواهد، دروغگویی بزرگترین مشکل فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش بوکس را نمی خواهد، دروغگویی بزرگترین مشکل فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید