پلیس برای مقابله با کرونا پای کار بوده و هست، سال جاری پرتوان تر از قبل خدمتگزار مردم خواهیم بود

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس در سال جدید پرتوان تر از قبل خدمتگزاری خود را برای مردم تداوم بخشیده و شرایط امن تری را در سطح استان ایجاد خواهد نمود.

پلیس برای مقابله با کرونا پای کار بوده و هست، سال جاری پرتوان تر از قبل خدمتگزار مردم خواهیم بود

علی اکبر جاویدان در جریان سفر به سنقروکلیایی و ملاقات با کارکنان انتظامی این شهرستان، اظهار کرد: امروز انتظار و توقع از نیروی انتظامی افزایش یافته و ما باید بتوانیم به این توقعات پاسخ مطلوب دهیم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جاویدان با بیان اینکه بیماری کرونا این روزها به موضوع اول کشور و بیشتر کشورهای دنیا تبدیل شده، ادامه داد: در این میان همه اقشار باید خود را موظف به مشارکت در کنترل و مهار بیماری کرونا بدانند و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند تا هرچه زودتر شاهد رخت بر بستن این بیماری باشیم.

جاویدان گفت: یکی از گروه هایی که از همان روزهای نخست به صورت جدی و شبانه روزی پای کار آمد، نیروی انتظامی بود و تا به امروز نیز اقدامات موثری را برای کنترل کرونا انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در این میان پلیس کرمانشاه نیز به عنوان یک تکلیف همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفت و در این مدت توانست اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

وی گفت: گندزدایی معابر، مشارکت گسترده در طرح تب سنجی افراد ورودی شهرها در روزهای نخست نوروز، اجرای خوب طرح فاصله گذاری اجتماعی، اعمال محدودیت و ممنوعیت حضور افراد در پارک ها و تفرجگاه ها و... از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

جاویدان در سرانجام و با تقدیر از فرمانده و کارکنان انتظامی سنقروکلیایی جهت کوشش های آنان در راستای خدمت گذاری به مردم و مقابله با بیماری کرونا، گفت: انشاءالله به زودی و با همکاری مردم شاهد کنترل و مهار کامل این بیماری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1246

به "پلیس برای مقابله با کرونا پای کار بوده و هست، سال جاری پرتوان تر از قبل خدمتگزار مردم خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس برای مقابله با کرونا پای کار بوده و هست، سال جاری پرتوان تر از قبل خدمتگزار مردم خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید