تور چین: چین و ژاپن خودروی برقی 30 هزار دلاری می سازند

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، همکاری بین خودروساز ژاپنی و BYD در حقیقت برای توسعه سریع مدل های تازه خودروهای برقی تویوتا همراستا با روندهای صنعت خودروسازی است.

تور چین: چین و ژاپن خودروی برقی 30 هزار دلاری می سازند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تویوتا تحقیقاتی درباره خودروهای هیبریدی و سلول های سوخت هیدروژنی در خودروهای آینده اش انجام داده است اما پیشرفت آن با فرایند تکامل در بازار جهانی خودروهای برقی یکسان نبوده است.

در حال حاضر این شرکت تعداد محدودی خودروی برقی به بازار عرضه نموده و سهم آن در بازار بسیار اندک است.

قرار است طبق همکاری تویوتا و BYD سال آینده خودرو برقی کوچک و مقرون به صرفه قیمتی در چین عرضه گردد که قیمت آن 30 هزار دلار خواهد بود.

به گفته تویوتا طی این پروژه همکاریBYD فناوری های کلیدی را فراهم می نماید تا یک خودروی جادار و مقرون به صرفه قیمت ساخته گردد. بعلاوه وسیله نقلیه مذکور مجهز به سلول های باتری شرکت چینی خواهد بود.

BYD یکی از تهیه کنندگان فناوری های نوین در صنعت فراوری خودروهای برقی است و فناوری باتری آن توجهات زیادی را به خود جلب نموده است.

پیش بینی می گردد خودروی برقی تویوتا-BYD اندکی بزرگ تر از تویوتا کورولا باشد. البته بعضی جزئیات کلیدی درباره خودروی نو ارائه نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2331

به "تور چین: چین و ژاپن خودروی برقی 30 هزار دلاری می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: چین و ژاپن خودروی برقی 30 هزار دلاری می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید