گروهی از مسلمانان چین به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: گروهی از مسلمانان کشور چین به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

گروهی از مسلمانان چین به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این گروه از ویژه برنامه هایی که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق مبارکه دارالرحمه حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود بهره مند و از نزدیک با دستاوردهای این مجموعه در حوزه های مختلف آشنا شدند.

تور حرم گردی، نمایش فیلم معرفی حرم مطهر رضوی به زبان انگلیسی و عربی، بازدید از نمایشگاه دائمی، موزه مرکزی و موزه فرش آستان قدس رضوی و اهداء محصولات فرهنگی و بسته های متبرک از جمله برنامه ها و خدماتی بود که به این گروه از زائران ارائه شد.

کتیبه القاب امام رضا(ع)، سنگ مضجع شریف حضرت رضا(ع)، کتاب های زندگی نامه حضرت رضا(ع) به زبان چینی، معرفی اسلام شیعی و بسته های متبرک از جمله محصولات فرهنگی بود که به این گروه از زائران اهداء شد.

این گروه بازدید کننده که برای نخستین بار شرف حضور در بارگاه منور رضوی را تجربه کردند و میهمان خوان پر برکت ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) بهره مند شدند.

این گروه از اقدامات و برنامه هایی که به همت آستان قدس رضوی برای زائران غیر ایرانی حرم ثامن الحجج(ع) تدارک دیده شده را بسیار ارزشمند و در خور توجه ارزیابی کردند و از برگزاری ویژه برنامه های اختصاص یافته به زائران غیر ایرانی تقدیر و تشکر کردند.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 899

به "گروهی از مسلمانان چین به حرم مطهر رضوی مشرف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروهی از مسلمانان چین به حرم مطهر رضوی مشرف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید