یک تست شخصیت شناسی تصویری جالب

به گزارش تور روسیه ارزان، بیشتر مردم به تست شخصیت شناسی تصویری به چشم یک سرگرمی نگاه می نمایند غافل از اینکه برداشت ما از این تصاویر واقعا زوایایی پنهانی از شخصیت ما را نشان می دهند. امروز برای شما یک تست تصویری جالب تهیه نموده ایم که پاسخ به آن برای پی بردن به شخصیت خالی از لطف نیست.

یک تست شخصیت شناسی تصویری جالب

خبرنگاران | سرویس روانشناسی - بهترین روش برای پی بردن به شخصیت افراد روشی است که در آن افراد متوجه نباشند عکس العمل ها یا جواب شان چه تاثیری در قضاوت شما دارد. از این جهت تست تصویری یک موضوع جالب در روانشناسی است. آنچه باعث می گردد افراد با نگریستن به یک تصویر برداشت های متفاوتی داشته باشند تفاوت در شخصیت آن هاست. اگر تصویری وجود دارد که شما با نگاه کردن به آن فوری شکلی به چشمتان می آید و همین تصویر در نگاه دوستتان تداعی نماینده شکل دیگری ست مسلما به این خاطر است که شما پس زمینه های فکری متفاوتی دارید. بنابراین تست شخصیت شناسی تصویری واقعا می تواند زوایای پنهانی شخصیت ما را نشان دهد به شرط آنکه خوب طراحی شده باشد!

در این مطلب یک تست شخصیت شناسی جالب برایتان فراهم نموده ایم که شاید به شما چیزی از شخصیتتان بگوید که ندانید!

تست شخصیت شناسی تصویری

اینجا یک زیر زمین یا انباری است که شما در آن قرار دارید. قرار است چیزی بردارید و با خود ببرید. چه وسیله ای را انتخاب می کنید؟

تاب نماد سرگرمی و امیال جسمانی است. کودکی که سوار تاب می گردد هرگز تمایل ندارد پیاده گردد. انتخاب تاب توسط شما به این معنی است که شما به سرگرمی یا لذتی اعتیاد دارید یا در ارتباط با موضوعی انقدر حساسیت به خرج داده اید که دچار وسواس فکری و ذهنی شده اید.

عروسک مشخصا اشاره به فعالیت های کودک درون شما یا وابستگی شما به دوران کودکی تان دارد. اینکه شما کلا علاقه ای به عظیم شدن ندارید و دوست دارید در همان دوران بمانید. اینکه شما کوشش می کنید جوانتر از سن تان بنظر برسید.

این سطل رنگی که انتخاب نموده اید درش باز است! پس شما شخص برونگرایی هستید. شما دوست دارید دیگران را متوجه احساسات خود بکنید و هراز گاهی حرفتان را هم به کرسی بنشانید.

این سطل رنگ درش بسته است. پس شما شخص درون گرایی هستید. درون گرایی شما به افزایش اضطراب و تشویش انباشته شده در وجودتان دامن می زند. در حقیقت با این انتخاب سعی دارید چشمتان را بر روی ناامنی که ناخودآگاه شما را آزار می دهد، ببندید. دلیل اصلی مسائل تان با دیگران، عقب نشینی مستمرتان در روابط اجتماعی تان است.

خود من شخصا دوچرخه را انتخاب کردم! کسی که دوچرخه سواری می نماید باید بلد باشد تعادلش را بخوبی حفظ کند. پس اوضاع تعادل درونی شما خوب است و میلتان به کشف چیزهای تازه ازجمله کشف در محیط زندگی، یافتن ارزش های جدید و یا کوششی برای یک تغییر زیاد است.

سبد سیب نمادی ست از دانش درونی و خردمندی شما و نشانه ای از موفقیت در رسیدن به اهداف شخصی و به دست آوردن خوشی. سیب به شادی، سلامت و سرزندگی نیز اشاره دارد.

کلاه ایمنی انتخاب بسیاری از ما نیست. باید هم همینطور باشد چون افراد کمی بسیار شجاع و جنگجو هستند. البته انتخاب این گزینه می تواند نمادی از ناتوانی در تصمیم گیری نیز باشد.

کسی که کتاب را انتخاب می نماید یعنی میل به دانستن و یاد دریافت دارد. اما از آنجایی که این کتاب ها در زیرزمین است و گردوخاک رویشان نشسته، اینکه شما با همه این حرف ها باز هم انتخابشان نموده اید یعنی شما در کوشش برای یافتن معنای زندگی هستید. و البته شاید در این جهت کمی هم دچار گم گشتگی شده باشید.

چکش سمبل خشونت و دستیابی به چیزی توسط زور است. این خشونت ممکن است بر روی محیط اطرافتان متمرکز شده باشد. چکش همچنین می تواند نمادی از جدال درونی شما با خودتان باشد.

این ماسک ها اشاره به تمایل ما برای ابراز احساساتمان دارد. چه احساسات مثبت و چه احساسات منفی. اینکه صورتک خندان را انتخاب کنیم یا گریان هم اشاره به احساس ما نسبت به ابراز کردن خودمان دارد و اینکه چقدر با اطمینان رفتار کنیم.

کسی که تابلوی نقاشی را انتخاب کند دارای ثبات ذهنی و شفافیت فکری است.

چرخ نماد از اتحاد شما با محیط و آدم های اطرافتان است. همچنین از آنجایی که چرخ گرد است و می توان دور آن بی نهایت بار چرخید انتخابش می تواند نشانگر تکرر مکررات و گرفتاری در یک لوپ بی نهایت باشد، در حالیکه شخص تمایلی هم به تغییر این یکنواختی نداشته باشد.

آخر یکی نیست بگوید سوسیس اینجا چه کار می نماید؟ جای سوسیس در زیرزمین است؟ پس حتما باید جایش عوض گردد. کسی که سوسیس ها را برمی دارد تا برود و در یخچال بگذارد به سلامتی خودش و اطرافیانش بسیار اهمیت می دهد. گاهی هم ممکن است افراد با مسائل جسمی این خوراکی مضر دوست داشتنی را انتخاب نمایند تا طی یک فرصت مناسب یواشکی دلی از عزا در بیاورند.

اگر واقعا بین اینهمه وسیله میله های آهنی پنجره را انتخاب می کنید برای برداشتن تا پنجره ای بهتر برای زیرزمین تان ایجاد کنید پس بدانید انسان بسیار تنهایی هستید. ممکن است حتی دچار اضطراب یا افسردگی هم باشید.

اگر حتی با وجود اینکه یک پله این نردبان شکسته است انتخابش می کنید یا برش می دارید تا ببرید تعمیرش کنید پس یعنی میل شگرفی در شما برای رسیدن به اهدافتان وجود دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنید. پله شکسته هم اشاره به موانع جهت شما دارد که در پی گذشتن یا برطرف شان هستید.

فقط شخصی جعبه مقوایی را انتخاب می نماید که می داند وسیله ای دارد که می خواهد درون جعبه جاسازی کند. این اشخاص شخصیتی رازآلود دارند و همیشه در کوششند رازهایشان را از دیگران پنهان نمایند. رازهایی که شما بهتر از هرکس دیگری از جزییاتش خبر دارید.

خود من هم دچار ارتباط این تفسیر با تصویر نشدم. ولی انگار جارو اشاره به تمایل شما در برقراری ارتباط با کسی که دوستش دارید، دارد! شاید طراح این تست به خواندن داستان های هری پاتری و جاروسواری در دنیای جادوگری علاقه بسیاری داشته است. اما جدای از شوخی من فکر می کنم کسی که جارو را انتخاب می نماید، لابد می خواهد سر و سامانی به زیرزمین بدهد و گرد و خاک ها را بگیرد یا جایی را جارو کند. خب پس این شخص برایش مهم است که معشوق یا شخص مورد علاقه اش در بهترین شرایط به سر ببرد یا رضایتش جلب گردد.

شما آنقدر خسته هستید که به زیرزمین پناه آورده اید و می خواهید روی جایگاه بنشینید و آنقدر اضطراب دارید که به پایه شکسته اش هیچ توجهی نکردید. گویا شدیدا احساس ناامنی می کنید و از فرط تحمل فشارهای مختلف در زندگی به استراحت احتیاج دارید.

یک آینه شکسته نظر شما را جلب نموده است. آینه ها نماد نوع نگاه ما به خودمان هستند. از آنجایی که این آینه شکسته است، می تواند نشانه ای باشد از یک درگیری درونی با شدت زیاد که باعث سردرگمی و ناراحتی شما شده است.

یک چیزی جایی گیر نموده و برای در آوردنش احتیاج به انبر دارید. علاقه شما به ابزارآلات این چنینی حکایت از افسردگی بسیار عمیق شما دارد و اینکه مجبور شده اید در زندگی برخلاف میل تان تصمیم بگیرید.

میخ نمادی از خشونت است که می تواند هم خشونت در مقابل خودتان باشد هم خشونت در مقابل دیگران. اینکه در ابراز احساساتتان مشکل داشته باشید و نتوانید در بخش خودآگاه ذهنتان تغییر ایجاد کنید این خشم را تقویت می نماید.

شما چه وسیله ای را انتخاب نموده اید؟ آیا واقعا احوالاتتان مطابق تفسیرهاست؟؟

منبع: setare.com
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1802

به "یک تست شخصیت شناسی تصویری جالب" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک تست شخصیت شناسی تصویری جالب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تست شخصیت شناسی تصویری جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید