212 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های کشاورزی لرستان پرداخت شد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا بازدار صبح سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی در استان، گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 212 میلیارد تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت شده است.

212 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های کشاورزی لرستان پرداخت شد

وی، بیان داشت: از این میزان 90 میلیارد و 800 میلیون تومان مربوط به اشتغال روستایی و چهار میلیارد و 500 میلیون تومان نیز مربوط به طرح های اشتغال فراگیر بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید نمود: ما بقی این تسهیلات از محل منابع دیگر است.

بازدار با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، بانک ها، توسعه مکانیزاسیون به میزان 39 میلیارد تومان که از این میزان 10 میلیارد تومان جذب شده است، اضافه کرد: توسعه گلخانه های کوچک در استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین سطح زیر کشت پاییزه استان را 500 هزار هکتار شامل گندم، جو، حبوبات، کلزا و ... بیان کرد و گفت: برای تامین نهاده های دامی و کودهای شیمیایی در استان مشکل خاصی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه ظرفیت دیم استان ظرفیت بالایی است، توضیح داد: در این راستا اقدامات خوبی در حال اجرا است تا فراوری عملکرد استان را در این حوزه بالا ببریم.

بازدار در ادامه با تاکید بر پرداخت سرمایه در گردش از سوی بانک های استان برای فعالیت های زراعی، گفت: در این فصل با مراجعه کشاورزان نیازمند همکاری بانک ها در این زمینه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 176

به "212 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های کشاورزی لرستان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "212 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های کشاورزی لرستان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید