اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال در تبریز شروع شد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، عبدالله تقی پور رییس هیات گلف آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه اضافه نمود: این رقابت ها برای اولین بار در ایران برگزار گردیده، که با درخواست هیات گلف آذربایجان شرقی و موافقت فدراسیون دنیای برگزاری این مسابقات در تبریز به عنوان پایتخت گردشکری کشورهای دنیا اسلام در سال 2018 محقق شد.

اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال در تبریز شروع شد

تقی پور خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسل هایی که در تبریز وجود داشته، پیشنهاد کردیم که این مسابقات به طور سالانه و دوسالانه تحت عنوان مسابقات بین المللی اوپن تبریز - ایران برگزار گردد.

رییس هیات گلف آذربایجان شرقی یادآور شد: در جلسه ای با توماس کک رییس فدراسیون آسیایی وودبال و شیان دبیرکل جهانی وودبال که برای نظارت بر نحوه برگزاری این مسابقات در تبریز حضور دارند، سعی شد تا این رخداد ورزش در تقویم جهانی ثبت گردد.

وی افزود: موافقت فدراسیون جهانی و آسیایی با ثبت این مسابقات در تقویم جهانی یک اتفاق مهم و مبارک برای تبریز، شهر اولین ها خواهد بود.

وی عنوان نمود: در مورد زمان برگزاری این مسابقات که با برگزاری مسابقات وودبال در دیگر کشورها نظیر چین و ژاپن همزمان می باشد برای جابجایی زمان برگزاری این مسابقات کوشش خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: هیات گلف استان از پنج تیم از پنج کشور برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آورده که با اعلام آمادگی هشت کشور روبرو شدیم و با توجه به مسائل اقتصادی و فرودگاهی و موافقت دیر هنگام شورای برون مرزی مسابقات ورزشی، با دو تیم از کشور عمان یکی در قالب تیم ملی این کشور و یک تیم هم در قالب بازیکنان آزاد و همچنین یک تیم از کشور پاکستان، تیم ملی ایران و یک تیم از استان آذربایجان شرقی، یک تیم از شهر تبریز به اضافه بازیکنان آزاد از استان های کرمان، گیلان و سمنان مسابقات بین المللی وودبال را به مدت دو روز در پارک یادگار امام (ره) تبریز که از نظر آب و هوایی مناسب می باشد، برگزار می کنیم.

تقی پور همچنین از حضور تیم هایی از کشور افغانستان و سیرالئون اطلاع داد و گفت: اگر مسائل فرودگاهی این دو کشور حل گردد به جمع ورزشکاران اضافه خواهند شد.

وی اضافه نمود: با طراحی 12 میدان استاندارد برای این مسابقات در پارک یادگار امام (ره) تبریز هر روز یک راند از این مسابقات برگزار و همرمان با سرانجام رقابت ها نفرات و تیم های برتر این دور از مسابقات معرفی و روز چهارشنبه هم در مراسم اختتامیه این مسابقات در تالار اندیشه ائل گولی از نفرات و تیم های برتر تجلیل به عمل می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 220

به "اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال در تبریز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال در تبریز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید