خوردن ناسی لماک در تور مالزی

به گزارش تور روسیه ارزان، ناسی لماک یکی از غذاهای ساده مالزیایی است که به شما توصیه می‌کنیم طعم آن را در تور تایلند بچشید.  برنج، روغن و ماهی از اجزای اصلی این غذای خوشمزه و بی‌نظی هستند.

خوردن ناسی لماک در تور مالزی

مزرعه داران ناسی لماک را برای اولین بار پختند، کار کردن های طولانی بر روی مزرعه به این معنا بود که باید غذایی در کار باشد که هم مغذی و هم خوشمزه باشد. برنج، روغن و ماهی هم می توانست ایده ی خیلی خوبی برای پختن این غذا باشد و این گونه بود که داستان ناسی لماک آغاز گردید. البته نگاهی دقیق تر به مواد تشکیل دهنده ی این غذا کاملا شما را متوجه می کند که چرا این غذا تا این اندازه توانسته جای خود را در بین مردم محلی باز نمایید.

برای برنج این غذا از برنج ساده ی سفیدی استفاده می شود که با شیره ی نارگیل ترکیب و بخارپز می شود تا احتمال سوختن آن پایین بیاید. شیره ی نارگیل یا همان سانتان همان لماک است که با کمی زنجبیل قاطی می شود و طعم بسیار لطیفی خواهد داشت. در تور مالزی می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند.

این مواد هم کمک می کند تا ناسی لماک به یکی از بهترین غذاهای تور مالزی مبدل گردد، این مواد در کنار هم ترکیب چربی دارند و شاید برای بعضی از افراد خوردنشان در کنار هم نامعقول باشد اما باید بدانید که ناسی لماک بدون حتی یکی از این مواد به یک غذای واقعا معمولی تبدیل می‌شود. در تور مالزی جدا از دیگر کشورهای آسیایی می‌توانید غذایی حلال و باب میل خود پیدا نمایید.

ادویه هایی که در  ناسی لماک استفاده می شود هم با گذشت زمان کمی تغییر کرده و برای مثال ممکن است یک خانواده آن را کمی متفاوت تر نسبت به خانواده ی دیگر درست کند. مثلا در ناسی لماک چینی از گوشت هایی به غیر از گوشت گاو و گوساله استفاده می شود و یا نوع هندی آن شامل ناس لماکی است که در برگی های درخت موز قرار می گیرد و سس سمبل آن هم با ادویه های دیگری ترکیب می شود. اما مطمئن باشید هر نوع آن را که امتحان کنید به اندازه ای از آن لذت می برید که احتمالا یکی از غذاهای ثابت میزهای خانه ی خودتان خواهد شد.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 378

به "خوردن ناسی لماک در تور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردن ناسی لماک در تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید