با موزه سه بعدی پاتایا آشنا شوید

به گزارش تور روسیه ارزان، در پاتایا گالری به نام گالری هنر (Art in paradis) وجود دارد که با اسم هنر در بهشت پاتایا هم شناخته شده است. در این موزه بیشتر که شبیه به یک گالری هنری بی‌نظیر است و تصاویری خنده‌دار، ترسناک و حتی هیجان‌آور برای بازدید وجود دارد و عکسهای سلفی باورنکردنی می‌توان گرفت.

با موزه سه بعدی پاتایا آشنا شوید

در این موزه سه بعدی پاتایا، نقاشی‌های سه بعدی توانسته‌اند طرفداران زیادی پیدا کنند. این آثار هنری حاصل هنر و خلاقیت دست نقاشانی خبره می‌باشد که می‌توانند اثر خود را به شکلی طراحی کنند که چشم هر بازدید کننده‌ای را در تور تایلند به سوی خود خیره کند.

نقاشان این موزه با استفاده از هنر توجه به سایه اجسام و رعایت مرزها، آثار زیبایی خلق نموده‌اند. نقاشان این آثار بسیار هوشمندانه عمل کرده و از نقاشی برای فریب دادن چشم‌ها کاربرد دارند.

در این گالری حدود 100 اثر هنری وجود دارد که در 10 بخش با مضامین مختلف به نمایش درآمده است. موضوعاتی که نقاشی‌های بیشتری درباره شما کشیده شده و حیوانات، طبیعت، موضوعات تاریخی و تمدن های گذشته، بهره‌گیری از چهره مشاهیر و غیره هستند. موزه هنر در بهشت پاتایا اولین موزه هنر در تایلند به شمار می‌رود.

نقاشی‌های این مکان به صورتی به طراحی شده‌اند که بازدیدکنندگان می‌توانند داخل یا در کنار آن ها قرار بگیرند و عکس‌های زیبایی را از خود بیندازند، حتی می‌توانند این آثار را لمس کنند. شما با بازدید از این گالری تصاویر سه بعدی می‌توانید برای چند لحظه تظاهر نمایید که داوینچی هستید و نقاشی شگرفی خلق کرده‌اید. این موزه در نزد مردم تایلند بسیار محبوب می‌باشد و به مکانی پر از سرگرمی و تفریح در کنار دوستان و خانواده‌های خود تبدیل شده، کودک، پیر و جوان همه به این گالری مراجعه می‌کنند تا لذت ببرند، اینجا محدودیت سنی معنایی ندارد.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 397

به "با موزه سه بعدی پاتایا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با موزه سه بعدی پاتایا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید