پارک آبی بلک مونتین در تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، پارک آبی بلک مونتین (The Black Mountain Water Park)، یکی از بهترین پارک‌های آبی جهان در کشور تایلند بوده که از سال 2011 آغاز به کار کرده است. وقتی صحبت از پارک آبی می‌شود به خودی خود به یاد سرسره آبی می‌افتید، در این پارک 9 سرسره آبی مهیج وجود دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

پارک آبی بلک مونتین در تایلند

همان طور که گفتیم این پارک آبی 9 سرسره دارد که در زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

سرسره زنبور (The Bee)

سرسره زنبور، سرسره ای با رنگ و زنبور است که برای امتحان آن باید اول 16 متر از پله ها بالا رفته و بعد خود را در سرسره 76 متری خواهید یافت که حس هیجان را به شما القا خواهد کرد.

سرسره سرخابی (The Magenta)

این سرسره هیجان انگیز، سقوط در مسیری پر شیب با آدرنالین است و در کسری از ثانیه شما را به پایین سرسره و کنار دوستان شما خواهد برد. 

سرسره سبز (The Green)

سرسره سبز، یک سرسره با شیب کم و مناسب برای دست گرمی و شروع روز می‌باشد. مسیر 20 متری را سر می خورید و برای استفاده کل خانواده توصیه می‌گردد.

سرسره موج عریض (Wide Wave)

سرسره موج عریض یک سرسره جالب با شیب ملایم با فضایی دوستانه می‌باشد که گزینه مناسبی برای تمام افراد خانواده، بزرگ تا کوچک است. همچنین می‌توانید عکسی دست جمعی در این سرسره‌های جالب به یادگار بگیرید.

سرسره مار آبی (The Blue Snake)

سرسره مار آبی، بر خلاف اسمش که شاید لطیف به نظر برسد، سرسره ای مخوف و 86 متری می‌باشد که در تاریکی نمی‌دانید این بار به کدام سمت پیچیده می‌شوید و در نهایت پس از طی کل سرسره به درون استخر پرتاب خواهید شد. برای تجربه تفریحاتی جالب و مهیج با دانستن قیمت تور تایلند سفر خود را به سوی این پارک آغاز کنید.

 سرسره پیچ خاکستری (The Grey Screw)

هنوز یک سرسره هیجان انگیز دیگر پیش روی شماست. با پیچ خاکستری، پیچ و واپیچ های 85 متری و تاریکی را تجربه می کنید که در دیگر بخش های پارک ندیده اید. 85 متر مسیری که با ضربان تند قلب همراه است و در آخر با یک پرش درون استخر تکمیل می شود. 

سرسره موج سیاه (The Black Wave)

این سرسره وحشتناک با دو سقوط پر شیب و پشت سر هم شما را به اوج هیجان خواهد برد و در نهایت با چند اسپری آب بر سر و بدن، شما را بدرقه خواهد کرد.

سرسره سرعت بنفش (The Purple Speed)

سرسره سرعت بنفش همان گزینه طلایی ممکن است. با این سرسره در عرض چند ثانیه به سرعت 50 کیلومتر در ساعت می رسید و در نهایت با پرشی به درون استخر، مسیر را به پایان می رسانید.

سرسره حلقه سفید (The White Ring)

بزرگترین مهیج‌ترین سرسره این پارک مشهور در کشور تایلند پارک آبی سرسره سفید است. این سرسره 83 متر طول دارد و شما را با پیچ‌ها و چرخش‌هایی غیر منظره به هیجان خواهد آورد.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 398

به "پارک آبی بلک مونتین در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی بلک مونتین در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید