آشنایی با پارک های ملی تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، تایلند کشوری با طبیعتی زیبا و باورنکردنی است. برای بازدید از این طبیعت به شما توصیه می‌کنیم به پارک‌های ملی شناخته‌شده این کشور در سراسر آن مراجعه نمایید و یک ماجراجویی در طبیعت را تجربه نمایید.

آشنایی با پارک های ملی تایلند

پارک ملی کانگ کراچان تایلند

بزرگترین پارک ملی تایلند، کانگ کراچان (Kaeng Krachan می‌باشد. جنگل‌های گرمسیری بارانی به دلیل مه غلیظ صبحگاهی در اسفند و فروردین می‌باشد که پارک را پوشانده و تپه‌های آن از مه بیرون می‌رود و منظره‌ای خارق‌العاده را ایجاد می‌کنند. این پارک به دلیل حیات وحش متنوع خود شناخته شده است. این پارک پر از پروانه و پرندگان زیبا و باورنکردنی است. در این پارک بیش از 400 نوع پرنده از جمله گونه‌های کمیاب زندگی می‌کنند. پلنگ، سگ‌های وحشی، خرس و فیل از حیوانات دیگر این پارک در تور تایلند قیمت هستند.

پارک ملی اراوان تایلند

پارک ملی اراوان (Erawan)، در غرب کشور تایلند قرار دارد و یکی از جذابیت‌های اصلی آن آبشار اراوان می‌باشد. شما می‌توانید در این پارک از آبشار آن بالا رفته و در آب شنا نمایید. همچنین چند غار در این پارک برای سیاحت در نظر گرفته شده است. برای رسیدن به این پارک گرفتن اتوبوس از شهر کانچانابوری (Kanchanaburi)، بهترین راه‌حل است. در روز چندین اتوبوس برای این مسیر وجود دارد پس یک سفر یک روزه راحت است. اگر می‌خواهید بیشتر از یک روز در این پارک بگذرانید می‌توانید چادر زده یا در خانه های چوبی زندگی کنید.

پارک ملی مو کو آنگ تانگ تایلند

پارک ملی مو کو آنگ تانگ (Mu Ko Ang Thong)، یک پارک با 42 جزیره است. ثبت نام در یک تور با قایق یا کرایه آن می‌تواند بهترین راه‌حل برای بازدید از شگفتی‌های این پارک باشد. چندین نقطه مناسب در جزایر این پارم برای شیرجه و غواصی وجود دارد. اگر بیش از یک شب در این پارک بمانید می‌توانید چادر یا خانه اجاره نمایید. چند جزیره سواحل زیبای ماسه سفید دارند و بقیه کوه‌های این پارک برای کوهنوردی با مناظر زیبا مناسب هستند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 399

به "آشنایی با پارک های ملی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک های ملی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید