آشنایی با برترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول

به گزارش تور روسیه ارزان، یکی از موارد مهم در تدارک یک جشن عروسی، تهیه و خرید لباس عروس بوده و بالطبع خانم ها تمایل دارند زیباترین لباس عروس را بپوشند. برای خرید لباس عروس میتوان به جاهایی در داخل یا خارج از کشور مراجعه کرد و شهر استانبول هم گزینه مناسبی برای این منظور هست. ترکیه یکی از قطب های مهم فراوری پوشاک در جهان بوده و صنعت نساجی و فراوری پوشاک این کشور از توان بالایی برخوردار است. امروزه، انواع پوشاک، لباسهای مجلسی و عروس از ترکیه به کل جهان صادر شده و از کیفیت خیلی بالایی برخوردارند. با ما در مقاله برترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول همراه شده تا شما را با تعدادی از مشهورترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول آشنا کنیم.

آشنایی با برترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول

خیابان باکرکوی در استانبول

خیابان باکرکوی یکی از معروف ترین و محبوب ترین خیابان های استانبول هست. در این محله شما مراکز خرید و پاساژهای زیادی را می بینید که انواع لباس عروس و مجلسی را عرضه نموده و محل مناسبی برای خرید این نوع لباسها با قیمتهای مختلف هستند.

محله نیشان تاشی

نیشان تاشی یکی از محله های لوکس و مشهور استانبول بوده و در بخش اروپایی این شهر جای دارد. انواع لباس های عروس و مجلسی و انواع برندهای معتبر جهان را می توانید در این محله بیابید. قیمت لباسها بسته به مدل و نوع لباس متغیر است. برای رفتن به نیشان تاشی هم می توانید با تاکسی از میدان تکسیم به سمت این محله بروید.

خیابان بغداد

خیابان بغداد در بخش آسیایی استانبول جای دارد. این خیابان از منطقه کادیکوی تا جویزلی امتداد داشته و برای رفتن به این خیابان می توانید از وسایلی مانند لنج و کشتی، تاکسی یا اتوبوس بهره ببرید. مراکز خرید متعددی در این خیابان انواع لباسهای عروس و مجلسی را با قیمت مناسب عرضه می نمایند.

منطقه فاتیح

شما می توانید در خیابان فوزی پاشا این منطقه مغازه های فروش لباس عروس و مزون های زیادی را ببینید. برای رفتن به این خیابان می توانید از مترو بهره برده و در ایستگاه مترو فاتیح پانصد متر به سمت راست بروید تا به این خیابان و مراکز خریدش برسید. ضروری است بدانید لباسهای این منطقه دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت بالایی دارند.

خرید اینترنتی

امروزه، خرید اینترنتی در جهان بسیار متداول شده و افراد برای خرید مایحتاج خود بدون طی هیچ مسافتی از این طریق بهره می برند. شما می توانید برای خرید لباس عروس هم از این راه اقدام کنید. با مراجعه به وبسایتهای خرید لباس عروس مانند وبسایت هپسی بورادا لباس دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید. گرچه خرید کالایی مثل لباس عروس به شکل غیر حضوری ممکن است ریسک بالایی داشته باشد، ولی شما می توانید با دقت و آنالیز کامل انتخاب خوبی داشته باشید.

خرید بصرفه با مراجعه به مراکز خرید مقرون به صرفه قیمت

منطقه ها مال تپه و پندیک منطقه های در بخش آسیایی استانبول بوده و دارای مراکز خرید لباس هستند. اگر بدنبال یک لباس عروس زیبا و مقرون به صرفه هستید، برای خرید به این منطقه ها بروید. در این دو محل می توانید لباسهایی با کیفیت میانه و قیمت پایین را پیدا نموده و بخرید.

منطقه عمرانیه

یکی از منطقه ها مقرون به صرفه قیمت استانبول، منطقه آسیایی عمرانیه بوده و خیابان علمداغ در این محل دارای مراکز خرید لباس، بوتیک ها و مراکز مد زیادی است. با مراجعه به این خیابان می توانید لباس عروس با کیفیت معمولی و قیمت میانه را پیدا کنید و بخرید.

منبع: همگردی
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2506

به "آشنایی با برترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید