آمایش منطقه ای در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده، گردشگری استان در حال نابودی است

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: نپرداختن به گردشگری و کشاورزی نشان می دهد که آمایش منطقه ای در استان خوب عمل نشده است.

آمایش منطقه ای در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده، گردشگری استان در حال نابودی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، محمدمهدی طباطبایی بعدازظهر امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: شرایط کنونی استان ریشه در گذشته دارد چرا که بحث آمایش منطقه ای در استان خوب عمل نشده است.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری به هیچ عنوان صنعتی نیست، اضافه نمود: استان ما برای فعالیت های کشاورزی، دامپروری و گردشگری بسیار مستعد است و هر کاری غیر از این امور در استان انجام شوند منفعتی به دنبال ندارد، متأسفانه بخش گردشگری استان در حال تخریب و بی توجهی است.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نامه های ارسالی این سازمان به دستگاه ها در چارچوب توضیح وظایف و قانون است، گفت: سازمان بازرسی در کنار دستگاه های اجرایی واقع شده است و همیشه قانون را برای حل مسائل و گرفتاری ها مدنظر قرار می دهد.

طباطبایی با اشاره به اینکه این سازمان نظارت را برای پیشگیری تقویت نموده است، اعلام کرد: هر کجا احساس گردد ایراد و اشکالی وجود دارد سازمان وارد عمل می گردد اما سعی بر آن است که بی فایده پرونده ای تشکیل نگردد به همین دلیل به سمتی پیش می رویم که مشکل به صورت کتبی یا شفاهی به دستگاه ها اعلام گردد.

وی گفت: برخلاف اینکه تعداد گزارش های رسیده به این سازمان نسبت به گذشته بیشتر شده است اما آمار پرونده های تشکیل شده به مراتب کمتر از قبل است.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه سیاست های سازمان در جهت اصلاح امور است، توضیح داد: هر کجا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل نگردد سازمان بازرسی مسئله را پیگیری می نماید.

طباطبایی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت توسعه را دارد اما باید کوشش بیشتری انجام گردد و کار را محدود به ساعات اداری نکرد تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

وی اضافه نمود: فراوری نباید به گونه ای باشد که کالا تنها در انبارها بماند به همین دلیل باید بحث آمایش منطقه ای در استان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و به سمت و سوی کارهایی برویم که مسائل این چنینی نداشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1045

به "آمایش منطقه ای در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده، گردشگری استان در حال نابودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمایش منطقه ای در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده، گردشگری استان در حال نابودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید