تور عمان ارزان قیمت: امیرعبداللهیان: روابط مردمی و فرهنگی ایران و عمان ریشه در تاریخ دارد

به گزارش تور روسیه ارزان، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای ملاقاتی دو جانبه با مقامات عمانی در مسقط به سر می برد، عصر امروز با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان ملاقات و در مورد موضوعات مورد علاقه دوکشور به گفتگو و گفتگو پرداخت.

تور عمان ارزان قیمت: امیرعبداللهیان: روابط مردمی و فرهنگی ایران و عمان ریشه در تاریخ دارد

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات از فرایند رو به توسعه روابط فی مابین ابراز خرسندی کرد و بر استمرار ملاقات مسولان و مقامات دو کشور در حوزه های مختلف سیاسی، مالی و فرهنگی و بعلاوه فعال شدن کمیته های تخصصی از جمله کمیسیون مشترک همکاری های مالی دو کشور تاکید نمود.

امیرعبداللهیان ضمن تبریک پنحاهمین سالگرد برقراری روابط دو کشور تاکید نمود، روابط مردمی و فرهنگی ایران و عمان ریشه در تاریخ دارد و دو کشور توانسته اند بنای همکاری های ریشه دار و مستحکمی را پی ریزی کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان از نحوه نگرش عمان نسبت به مسائل منطقه مبتنی بر تبادل نظر و همکاری تقدیر کرد و آن را تنها راه برطرف مسائل منطقه دانست.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از فرایند توسعه همکاری های تجاری فی مابین، از جمله افزایش مبادلات، ابراز امیدواری کرد همکاری های تجاری و مالی کشورهای منطقه با یکدیگر می تواند الگویی برای پایداری صلح و امنیت منطقه قلمداد شود.

بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان نیز در این ملاقات با اشاره به ظرفیت ها و توانمدیهای مالی و منابع انسانی ایران، بر ارتقا همکاری های دو جانبه و بهره گیری از ظرفیت های مالی منطقه تاکید نمود.

طرفین در این ملاقات بر استمرار رایزنی درخصوص مسائل مهم منطقه تاکید نمودند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2246

به "تور عمان ارزان قیمت: امیرعبداللهیان: روابط مردمی و فرهنگی ایران و عمان ریشه در تاریخ دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: امیرعبداللهیان: روابط مردمی و فرهنگی ایران و عمان ریشه در تاریخ دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید