بازداشت بیش از 600 فعال محیط زیست در انگلیس

به گزارش تور روسیه ارزان، نیرو های پلیس انگلیس بیش از 600 معترض به سیاست های محیط زیستی دولت این کشور را مورد بازداشت قرار دادند.

بازداشت بیش از 600 فعال محیط زیست در انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طی روز های اخیر و با آغاز دوباره فعالیت های اعتراضی گروه مبارزه علیه انقراض در انگلیس، پلیس این کشور بیش از 600 معترض را دستگیر کرده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دولت انگلیس اعلام کرده است اقدامات جدیدی را برای مقابله با این معترضان که در زیرساخت های حیاتی ملی اختلال ایجاد کرده اند، اتخاذ خواهد کرد.

موج جدید اعتراضات علیه تغییرات اقلیمی با تجمع معترضان در میدان مجلس لندن و بستن خیابان های منتهی به آن آغاز شد.

همچنین جمعه شب، شماری از این فعالان، با مسدود کردن ورودی ساختمان های چند روزنامه انگلیسی از جمله سان، دیلی تلگراف، دیلی میل و تایمز، از این نشریات به خاطر عدم رسیدگی کافی به مسائل محیط زیستی انتقاد کردند.

در مقابل بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس این اعتراضات را کاملاً غیر قابل قبول و پریتی پتل وزیر کشور انگلیس آن را حمله به رسانه های آزاد، جامعه و دموکراسی توصیف کرد.

شماری دیگر از وزرای دولت جانسون نیز با انتقاد شدید از این فعالان، آن ها را اقلیت متعصب و اعتراضات آن ها را احمقانه دانستند.

به نوشته ایندیپندنت گزارش ها نشان می دهند که دولت انگلیس در حال تدارک دیدن تدابیری برای سرکوب این معترضان و تغییر قوانینی است که اجازه تشکیل این گروه را فراهم کرده است.

هدف اصلی این گروه از فعالان محیط زیستی این است که دولت انگلیس را مجبور سازند تولید گاز های گلخانه ای را تا سال 2025 به صفر برساند.

این گروه سال گذشته و پیش از آغاز شیوع ویروس کرونا نیز اجتماعاتی را ترتیب داد که در نهایت پلیس انگلیس حدود 1088 نفر از آن ها دستگیر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1511

به "بازداشت بیش از 600 فعال محیط زیست در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت بیش از 600 فعال محیط زیست در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید