بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با پیگیری و آنالیز آمار ابتلا در منطقه ها مختلف منطقه و فرایند بهبودی بیماران و دلیل های جان باختن مبتلایان در ماه گذشته معین شد بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست.

بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست

به گزارش خبرنگاران از مشهد، دکتر محمد افکار رئیس دانشکده با بیان اینکه بعضی شواهد در جامعه نشان دهنده کاهش توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضرورت پرهیز از اجتماعات است، گفت: با گذشت حدود دو سال از این اپیدمی، همچنان تا خاتمه کرونا فاصله داریم و ورود سویه های نو بیماری نیز این نگرانی را افزایش داده است.

او ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر و ایثارگرانه مدافعان سلامت در این بحران اضافه کرد: از مردم عزیز در خواست می کنم تا با ماسک زدن، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسینه شدن، همچنان مدافعان سلامت را تا قطع کامل زنجیره انتقال بیماری در راه مبارزه با کرونا همراهی نمایند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با بیان اینکه کرونا همچنان در جامعه قربانی می گیرد ،ادامه داد: نباید کاهش آمارهای کرونایی و عبور از موج ششم کرونا، موجب غفلت جامعه از رعایت دستورالعمل های بهداشتی گردد.

/ز.ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2322

به "بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید