خبرنگاران افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در آذربایجان غربی

به گزارش تور روسیه ارزان، ارومیه- خبرنگاران- در آستانه ماه مبارک رمضان نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی آذربایجان غربی همزمان با افتتاح 313 آشپزخانه در سطح کشور در ارومیه افتتاح شد.

خبرنگاران افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در آذربایجان غربی

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این آشپزخانه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای استفاده در طول ماه مبارک رمضان، 12 آشپزخانه اطعام مهدوی به منظور طبخ غذا و توزیع آن به روش بیرون بر بین مددجویان و نیازمندان در استان افتتاح می گردد.

عزیز سهندی اضافه نمود: این تعداد آشپزخانه در شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، چایپاره، ماکو، نقده، میاندوآب، شاهین دژ افتتاح خواهد شد که سهم ارومیه چهار واحد است.

وی بیان نمود: با توجه به عملکرد 180 میلیارد ریالی یاری مردمی در جشن رمضان سال گذشته، پیش بینی می گردد میزان مشارکت مردم در جشن رمضان امسال با افزایش 40 درصدی به 250 میلیارد ریال برسد.

وی اظهار کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی می توانند به وسیله شماره کارت مجازی 6037997900001232، شماره حساب 0110769749001، شماره گیری کد دستوری #2*8877* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

سهندی اضافه نمود: با اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، بیش از 100 هزار خانوار مددجو و نیازمند در آذربایجان غربی از غذای گرم و بسته های جیره خشک بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگاران، ماه مبارک رمضان از روز ششم اردیبهشت در کشور شروع می گردد و با توجه به شیوع بیماری کرونا، حال و هوای این ماه در امسال بسیار ویژه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1175

به "خبرنگاران افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید