خط فراوری به نفع مبارزه با کرونا ، به کارگیری حداکثر ظرفیت شرکت دانش بنیان برای فراوری ماسک

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس یک شرکت دانش بنیان گفت: با کار سه شیفته حداکثر ظرفیت شرکت را برای فراوری دستگاه های ساخت ماسک و مواد ضدعفونی کننده به کار گرفته ایم.

خط فراوری به نفع مبارزه با کرونا ، به کارگیری حداکثر ظرفیت شرکت دانش بنیان برای فراوری ماسک

نوید نجات بخش، رئیس شرکت دانش بنیان بهیار صنعت، مستقر در شهرک علمی و فناوری اصفهان، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه فراوری موادضدعفونی نماینده، گفت: از همان ابتدای که شیوع کرونا در کشورمان به وسیله وزارت بهداشت اعلام شد، از این وزارتخانه برای فراوری ماسک و مواد ضدعفونی نماینده با شرکت ما تماس گرفتند، چون فناوری های شرکت، نیروی انسانی و زمینه کاری می تواند در فراوری این محصولات استفاده گردد.

نجات بخش اضافه کرد: از همان هفته اول اسفند وارد طراحی و ساخت ماسک سه لایه جراحی و مواد ضدعفونی نماینده شدیم و برای آن احتیاج به پشتوانه مکانیکی برای فراوری دستگاه ها و ماشین های ساخت این محصولا داشتیم.

رئیس این شرکت دانش بنیان ادامه داد: برای این منظور با واحد های مکانیکی و همینطور مواد و بیوتکنولوژی برای فراوری محلول و ژل ضدعفونی نماینده وارد مذاکره شدیم. پس از آن چند دستگاه برای فراوری ماسک ساختیم و در حال حاضر نمونه های اولیه آن فراوری شده و احتیاج است که استاندارد های لازم را کسب نموده و تأییدیه های نهایی رای برای این دستگاه ها دریافت کنیم. پس از آن آمادگی داریم که این دستگاه ها را در اختیار هر نهاد و وزارتخانه ای که احتیاج دارد، بگذاریم.

وی درخصوص ساخت دستگاه فراوری ژل ضدعفونی نماینده و محلول نیز گفت: این دستگاه ها نیز چند روز گذشته ساخته شدند و مجوز های لازم از سازمان قضا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافت نموده اند.

نجات بخش به فعالیت سه شیفته کارکنان این شرکت اشاره نمود و گفت: نتیجه کار ما اکنون برای کشور بسیار مهم است و به همین دلیل کارکنان شرکت هم برای رسیدن به نتیجه در شرایط سخت کار خود را ادامه می دهند. افرادی را در شرکت داریم که چند روز است که به منزل نرفته اند تا کار خود را کامل نمایند.

وی با بیان اینکه همکاری با دانشجویان و تشکل های جهادی دانشجویی نیز داریم، گفت: در حال حاضر دستگاه های ما توان ساخت 50 هزار ماسک در شبانه روز را دارند و هر چه تعداد این دستگاه ها افزایش پیدا کند، ظرفیت فراوری ماسک نیز بیشتر می گردد. احتمالا در هفته های آینده به فراوری 250 هزار ماسک در روز هم برسیم.

رئیس این شرکت دانش بنیان اضافه کرد: برای دستگاه های ساخت ژل و محلول ضدعفونی نماینده نیز اولویت ما مراکز درمانی اصفهان بوده است و بدون محدودیت می توانیم این دستگاه ها را فراوری کنیم و به دست مسئولان و جهادگران عرصه بهداشت برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1172

به "خط فراوری به نفع مبارزه با کرونا ، به کارگیری حداکثر ظرفیت شرکت دانش بنیان برای فراوری ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط فراوری به نفع مبارزه با کرونا ، به کارگیری حداکثر ظرفیت شرکت دانش بنیان برای فراوری ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید