ویزای کانادا: درخواست والدین از اعضای هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال:مدارس ما را حفظ کنید

به گزارش تور روسیه ارزان، والدین عصبانی، ناراحت و ناامید در جلسه ای اضطراری در روز دوشنبه با اعضای هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال ملاقات کردند تا درباره برنامه نو وزارت آموزش و پرورش در زمینه تعطیلی سه مدرسه انگلیسی زبان بحث و تبادل نظر کنند.

ویزای کانادا: درخواست والدین از اعضای هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال:مدارس ما را حفظ کنید

چند صد نفر از والدین هم در مقابل دفتر هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال (EMSB) تجمع کردند تا اعلام نمایند که مدارس فرزندان آنها جامعه ای است که نباید به واسطه تصمیمات ناگهانی دولت دچار تعطیلی گردد.

با این حال، این دقیقا همان تصمیمی است که وزارت آموزش و پرورش در حال برنامه ریزی برای آن است و از ماه سپتامبر آن را اجرایی می نماید.

Maria Corsi، یکی از اعضای کمیته حفظ مدارس منطقه east-end در مونترال می گوید:در پی این تصمیم، والدین مونترالی دچار آشفتگی شده اند. آنها بسیار عصبانی اند و در پی این هستند که صدایشان شنیده گردد. تا به امروز با هیچ یک از والدین درباره تصمیمات نو برای مدارس فرزندانشان مشورت نشده است.

هفته گذشته، Jean-Francois Roberge، وزیر آموزش و پرورش کبک به هیات مدارس انگلیسی زبان اولتیماتوم داد و گفت که میخواهد با استفاده از قدرت اجرایی خود سه مدرسه تحت پوشش EMSB را از آنها بگیرد و به Commission Scolaire de Pointe de lIle بسپارد، مگر اینکه هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال تا 10 ژوئن برنامه دیگری را در پیش بگیرند.

بعد از ظهر روز دوشنبه هیات مدیره EMSB جلسه ویژه ای برگزار کردند تا در خصوص آنچه در جریان بود بحث و گفتگو نمایند.

Joe Ortona، معاون رئیس هیات گفت که طرح وزارتخانه موجب بروز اختلال زیادی در جابجایی دانش آموزان از مدرسه گالیله می گردد. Ortona گفت:پیشنهاد مدرسه گالیله این بود که 60 کلاس به یکی از ساختمان ها اضافه کرده گردد. اما پیشنهادی که اکنون به ما ارائه شده می گوید با گرفتن 3 مدرسه، 65 کلاس نو برایتان فراهم خواهد شد.

به همین سبب صدها نفر از والدین دانش آموزان مدارس Gerald McShane, General Vanier و John Paul I هم برای بیان خواسته ها و شنیده شدن اعتراضاتشان در سالن های اجتماعات و هرجا که می توانستند تجمع کردند.

خانم Corsi گفت:ما باید به اسم اعضای یک جامعه متحد شویم تا از مدارس خود و اساسا از جامعه خود دفاع کنیم.

این نشست بعلاوه به والدین این فرصت را داد تا خشم خود را نسبت به اعضای هیات مدیره مدارس نشان دهند.

Ortona هم اضافه کرد که اولتیماتوم وزارت آموزش و پرورش غیرمنصفانه بوده است چرا که به اعضای هیات مدیره 30 روز مهلت داده تا کاری را انجام دهند که انجام آن حداقل یک سال طول می کشد.

وی گفت:اگر وزیر این ساختمان ها یا هر ساختمان دیگری را از ما بگیرد، من آماده ام که به دادگاه بروم. من احساس می کنم آنچه که برای آن مبارزه می کنیم بسیار فراتر از این سه مدرسه است. چرا که این قضیه نه تنها مربوط به فرزندان ما، بلکه در خصوص نسل بعدی و مدارسی است که قرار است در آینده تشکیل شوند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2088

به "ویزای کانادا: درخواست والدین از اعضای هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال:مدارس ما را حفظ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: درخواست والدین از اعضای هیات مدارس انگلیسی زبان مونترال:مدارس ما را حفظ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید