رونمایی از عابر بانک و روزنامه باطله

به گزارش تور روسیه ارزان، افضلی با اشاره به برگزاری دوازدهمین گردهمایی شعر سیمرغ، گفت: در این مراسم از 2 مجموعه شعری با اسم روزنامه باطله و عابر بانک رونمایی می گردد.

رونمایی از عابر بانک و روزنامه باطله

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، منوچهر افضلی، رییس انجمن شعر قلم کرمان گفت: 20 مهرماه ،روز یادبود حافظ شیرین سخن است و برگزاری گردهمایی شعر سیمرغ، طبق روال سال های گذشته در این روز انجام می گردد.

او به برگزاری یازده دوره از این گردهمایی شعری طی سال های گذشته اشاره نمود و اضافه نمود: سال جاری همزمان با روز حافظ قصد داریم از 2 مجموعه شعر انجمن با اسم روزنامه باطله و عابر بانک رونمایی کنیم.

افضلی با اشاره به اینکه این گردهمایی شعر با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می گردد، توضیح داد: این گردهمایی شعر که با حضور شاعران استان کرمان برپا می شد با قرائت اشعار و اجرای موسیقی همراه خواهد بود.

او بیان نمود: این گردهمایی شعر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به میزبانی کانون اندیشه کرمان برگزار می گردد.

رییس انجمن شعر قلم کرمان گفت: انجمن شعر قلم کرمان، محلی برای کشف استعداد های شعری جوانان استان کرمان است و خوشبختانه آثار چاپ شده زیادی از اعضای انجمن را به بازار کتاب ارائه نموده است.

کتاب های عابربانک و روزنامه باطله که قرار است در این جشنواره شعری رونمایی شوند از آثار منوچهر افضلی، رییس انجمن شعر قلم هستند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2147

به "رونمایی از عابر بانک و روزنامه باطله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از عابر بانک و روزنامه باطله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید