شکوهی: با اجرای کانون یاریگران زندگی به دنبال ایجاد تشکل جدید در آموزش و پرورش نیستیم

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی برنامه کانون یاریگران زندگی را یکی از برنامه های مهم و تحولی در آموزش و پرورش دانست که با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می گردد.

شکوهی: با اجرای کانون یاریگران زندگی به دنبال ایجاد تشکل جدید در آموزش و پرورش نیستیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مسعود شکوهی در نشست آموزشی، توجیهی برنامه ملی کانون یاریگران زندگی در مدارس کشور که ظهر امروز به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد اظهار کرد: 2 برنامه اصلی در حوزه کاری معاونت تعیین شده است؛ برنامه نماد و برنامه یاریگران زندگی. همچنین بسته تحولی دیگری از مجموعه 10 بسته تحولی داریم که سازمان دانش آموزی آن را دنبال می نماید.

وی تاکید نمود: برنامه آموزشی، ترویجی و توجیهی ما برای دانش آموزان باید معیار اصلی فعالیت ها قرار گیرد. برنامه کانون یاریگران زندگی یکی از برنامه های مهم و تحولی ما در آموزش و پرورش است که از اولویت های اصلی است این برنامه با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می گردد.

شکوهی اضافه نمود: نقش و صندلی این برنامه به عنوان یک برنامه تحولی باید جدی گرفته گردد این برنامه جز 10 بسته تحولی اعلام شده از سوی وزیر قرار گرفته است که نشان از اهمیت آن را دارد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد تشکل جدید در آموزش و پرورش نیستیم کوشش برای استفاده از ظرفیت ها داریم چراکه اهمیت کانون یاریگران در مدارس بالاست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون حدود 80 درصد مدارس و مناطق ما به وسیله شبکه شاد عضو کانال های پرورشی شده اند و گروهها با نام تشکیل شده است گفت: کانال اختصاصی 32 اداره کل تشکیل شده و بالغ بر 600 شهرستان و منطقه عضو کانال ها هستند.

به گزارش پانا، شکوهی اظهار امیدواری کرد معاونان پرورشی استان ها و مناطق با قوت فعالیت ها را دنبال نمایند و الگویی برای فعالیت های داوطبانه و تشکل ها باشند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با بیان اینکه طرح یاریگران می تواند جمع نماینده و هدفمندنماینده فعالیت ها در حوزه پیشگیری باشد. سال گذشته 700 کانون ما به عنوان محور فعالیت ها در شهرستان ها و مناطق برای اجرای طرح یاریگران به ما یاری کردند و سال گذشته 20 هزار مدرسه را تحت پوشش بردیم. سال جاری شمار مدارس مجری تا 50 درصد افزایش یافته و به 30 هزار مدرسه می رسد که فعالیت کانون یاریگران مجازی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1573

به "شکوهی: با اجرای کانون یاریگران زندگی به دنبال ایجاد تشکل جدید در آموزش و پرورش نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوهی: با اجرای کانون یاریگران زندگی به دنبال ایجاد تشکل جدید در آموزش و پرورش نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید