لیگ های ورزشی تعطیل نمی گردد ، برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر

به گزارش تور روسیه ارزان، وزیر ورزش و جوانان با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که لیگ های ورزشی با وجود تعطیلی کشور برگزار می گردد.

لیگ های ورزشی تعطیل نمی گردد ، برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیت ها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه ای صادر کرد:

روسای محترم فدراسیون های ورزشی؛ اعضای محترم سمن های جوانان

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیت های فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ضروری است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:

1- فدراسیون های ورزشی به فراوری و پخش مجموعه های ورزش در خانه به وسیله صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها اقدام و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی لیگ های مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم شود.

2- فدراسیون های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه ها و تبیین پروتکل های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه های کشور قرار دهند.

3- جوانان فعال و توانمند در سمن های جوانان به عنوان پیشگامان خدمت و سلامت که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در 9 ماه گذشته کوشش وافری برای یاری به مردم و کادر درمانی انجام داده اند، این بار هم ایجاد پویش خدمت و سلامت با فرهنگ سازی در فضای مجازی و فراوری محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می نشینند نسبت به مطلع سازی و آموزش اقدام نمایند.

ضروری است به صورت مستمر گزارش اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی برای معاونان ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن های جوانان برای معاون امور جوانان ارسال شود.

وظیفه عظیم جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه کوشش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاءالله از این آزمون هم سربلند بیرون می آید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1640

به "لیگ های ورزشی تعطیل نمی گردد ، برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ های ورزشی تعطیل نمی گردد ، برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید