مقاله: بهترین سوغات چین

به گزارش تور روسیه ارزان، چای نقش مهمی در زندگی مردم چین دارد. از چای دم شده که در فلاسک هایی که مردم روی میز کارشان قرار می دهند گرفته تا مراسم خیلی رسمی و پر تشریفات چای، چای در جای جای فرهنگ چین خود را جا کرده است. مانند تنوع کاربردش در بخش های مختلف فرهنگ چین، کیفیت چای نیز مغازه به مغازه متفاوت است. اگر به دنبال همان چایی می گردید که مردم چین به طور روزمره از آن استفاده می کنند به سراغ سوپرمارکت ها و دکان های کوچک بروید. در بسیاری از سوپرمارکت ها می توانید انواع مختلف چای را به صورت کیلویی خریداری کنید.

مقاله: بهترین سوغات چین

محصولات Cloisonné در تمام چین بسیار محبوب هستند. به هر جایی که در زمان تور چین می روید می توانید گلدان ها، مهره ها، جواهرات (مخصوصا دستبند)، بشقاب ها و خرده ریزهایی با طراحی های زیبا در همه جا پیدا کنید. تمام این اجناس یک کیفیت ثابت ندارند بنابراین مهم است که زمانی که در حال چانه زدن هستید این را به یاد داشته باشید.

شاید یکی از محبوب ترین محصولات چین که می توانید برای اقوام و آشنایان خانم سوغات بیاورید محصولات ابریشمی باشد. یک لباس ابریشمی خوب در چین، بسته به کیفیتش، می تواند خیلی گران باشد. در مورد روتختی های ابریشمی نیز این موضوع صادق است ولی اجناس کوچکتر مانند روبالشی ها، کیف ها و دیگر لوازم، مقرون به صرفه تر هستند و در بیشتر مکان های توریستی چین در دسترس هستند. اگر به لباس های سنتی چین علاقه دارید، لباس های ابریشمی بهترین نوعش است.

هنر گره زنی در چین، هنری باستانی است که با استفاده از گره زدن طناب، اجسامی زیبا درست می کنند. چه به دنبال چیزی کوچک مانند جا کلیدی باشید چه چیزهایی بزرگتری که در خانه آویزان کنید، در چین این صنایع دستی در اندازه ها و شکل های مختلف در دسترس است. معمولا قرمز رنگ هستند، ولی رنگ های دیگر نیز پیدا می شود. می توانید این صنایع دستی را از مغازه های اطراف جاذبه های گردشگری چین یا فروشندگان خیابانی تهیه کنید. اگر برای تعداد زیادی از دوستانتان می خواهید سوغاتی تهیه کنید این هدیه های کوچک بهترین انتخاب هستند.

منبع مقاله: بهترین سوغات چین

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2226

به "مقاله: بهترین سوغات چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین سوغات چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید