وزیر سابق انگلیس: جانسون را شکست می دهیم

به گزارش تور روسیه ارزان، مشرق نوشت: وزیر اقتصاد سابق انگلیس گفت که تعداد نمایندگان مورد احتیاج برای شکست دادن جانسون درباره جلوگیری از خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت.

وزیر سابق انگلیس: جانسون را شکست می دهیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

فیلیپ هاموند وزیر اقتصاد سابق انگلیس روز سه شنبه گفت که اتحاد احزاب مخالف و نمایندگان محافظه کار، تعداد مورد احتیاج برای شکست دادن بوریس جانسون درباره برگزیت را خواهند داشت.

وی که با بی بی سی مصاحبه می کرد، گفت: من فکر می کنم که ما تعداد را خواهیم داشت و معتقدم که تعداد کافی برای پیشبرد این موضوع را خواهیم داشت.

هاموند اضافه نمود که بسیاری از نمایندگان مجلس طی تحولات هفته پیش تحریک شده اند و فکر می کنم که گروهی از نمایندگان محافظه کار هستند که این احساس را دارند هم اکنون زمان آن است که باید منافع ملی را در برابر تهدیداتی که ما را تهدید می نماید در اولویت قرار دهیم.

در حالی که تنها 59 روز تا تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باقی مانده، نمایندگان مجلس انگلیس روز سه شنبه در اولین روز فعالیت خود پس از تعطیلات تابستانی تصمیم دارند هرگونه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق را منع نمایند.

جانسون به اعضای حزب محافظه کار هشدار داده در صورتی که به نفع مخالفان رای دهند، از این حزب اخراج می شوند.

یک منبع دولتی نیز گفت در صورتی که وی در رای گیری برگزیت در مجلس شکست بخورد، به دنبال انتخابات زودهنگام خواهد بود.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 631

به "وزیر سابق انگلیس: جانسون را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر سابق انگلیس: جانسون را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید