پلمب 27 باشگاه ورزشی در کشور

به گزارش تور روسیه ارزان، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از پلمب 27 باشگاه ورزشی به دلیل تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد.

پلمب 27 باشگاه ورزشی در کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسوین پزشکی ورزشی، دکتر اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تشدید بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی سراسر کشور همزمان با شکل گیری موج چهارم پاندمی کرونا، گفت: در این راستا 27 باشگاه ورزشی به دلیل تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا پلمب شدند.

وی اضافه نمود: فدراسیون پزشکی ورزشی با یاری بازوان اجرایی خود یعنی هیئت های استانی پزشکی ورزشی و با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها همچنان فرایند نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی را با جدیت پیگیری می نماید. با شکل گیری موج چهارم کرونا و پیرو دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسی ها را تشدید کردیم و در شهرهای قرمز و نارنجی که باشگاه های ورزشی باید تعطیل باشند، با همه توان همکاران مان در جهت اجرای این مهم کوشش می کنند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه مردم است، ادامه داد: بدیهی است که ستاد مقابله با کرونا در ورزش تا سرحد توان در جهت قطع این زنجیره کوشش می نماید و همکاران ما در کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی همزمان با موج چهارم کرونا بیش از 600 بازرسی انجام داده اند که این مهم پس از هماهنگی با ادارات کل ورزش و جوانان به پلمپ 27 باشگاه منجر شده است.

اردیبهشت اعلام نمود: فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور دریافت شکایات و گزارشات مردمی سامانه ای را به نشانی https:، ، nezarat.ifsm.ir ایجاد نموده است تا امکان نظارت عمومی بر اجرای پروتکل های بهداشتی فراهم باشد، لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم چنانچه شکایتی در این زمینه دارند در سامانه فوق ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1915

به "پلمب 27 باشگاه ورزشی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 27 باشگاه ورزشی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید