پیشرفت کافی در مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی وجود نداشته است

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: وزیر دارایی آلمان در سخنانی تاکید نمود که تا به حال پیشرفت کافی در مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی برای حل مناقشات بر سر اصلاحات و بدهی ها وجود نداشته است.

پیشرفت کافی در مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی وجود نداشته است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ویرتشافتز ووخه، وولفگانگ شایبله وزیر دارایی آلمان ظاهرا نمی خواهد به حدس و گمانها درباره یک تصمیم B برای یونان یا خروج این کشور از منطقه یورو دامن بزند.

وی روز شنبه بعد از دیدار وزرای دارایی اتحادیه اروپا در ریگا گفت که مطرح کردن این مسئله از طرف یک سیاستمدار مسئول معضلی غیر قابل حل ایجاد می نماید. شرایط در یونان همین است. طبیعتا همه اقدامات برای جلوگیری از ناتوانی یونان در باز پرداخت بدهی ها در حال اجرا است. اما این سوال که آیا همه آنچه ما می توانیم انجام دهیم تاثیراتی را که خواست ما است دارد را نمی توان پاسخ داد. این مسئله به یونان بستگی داشته و در مسئولیت این کشور است.

وزیر دارایی آلمان همچنین گفت: تا به حال پیشرفت های کافی در مذاکرات آتن با کمیسیون اتحادیه اروپا، صندوق بین المللی پول و بانک مرکزی اروپا وجود نداشته است. گروه یورو نگرانی های خود را در این باره که زمان به تدریج به وضعیت بحرانی می رسد اعلام نموده است.

ینز وایدمن رئیس بانک مرکزی آلمان نیز در این باره گفته است که این مسئله واضح است که زمان مرتبا محدود می گردد. راهکار این مسئله نمی تواند از بانک های مرکزی بیاید.

اعضای حزب سبز آلمان نیز درباره یک خروج یونان از منطقه یورو هشدار دادند. سیمون پتر رئیس سبزهای آلمان در مقاله ای در روزنامه هندلز بلات نوشته است که اگر ما به یک راهکار مشترک در این باره دست پیدا نکنیم اتحادیه اروپا به شکل بی سابقه ای تضعیف می گردد که این عواقب گسترده ای دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 679

به "پیشرفت کافی در مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی وجود نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت کافی در مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی وجود نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید