کرملین: یخ رابطه روسیه-آمریکا برقرار است

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین، به گفتگوی تلفنی که اخیراً بر سر تنظیم قیمت بازار نفت، بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و دونالد ترامپ همتای آمریکایی در گرفت، واکنش نشان داد و گفت: نمی توان این تماس را نشانه ای مبنی بر آب شدن یخ رابطه 2 کشور تلقی کرد و فعلاً چنین نتیجه گیری غیرمحتمل است.

کرملین: یخ رابطه روسیه-آمریکا برقرار است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پسکوف همچنین تاکید نمود که طرفین سابقه دیرینه ای در انجام گفتگوهای سازنده دارند و اکنون نیز همگرایی منافع در راستای ثبات بازار نفت، لزوم برقراری تماس های بیشتر را می طلبد.

لازم به ذکر است روز گذشته، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفتگوی تلفنی سه جانبه، با سلمان عبدالعزیز پادشاه سعودی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در باره مسائل نفت و بازار انرژی رایزنی کرد.

کاخ کرملین نیز در بیانیه ای گفت که سران سه کشور توافقات حاصل در اوپک پلاس پیرامون فراوری نفت و ثبات بازارهای جهانی را تأیید کردند.

کرملین همچنین اضافه نمود که پوتین، ملک سلمان و ترامپ بر سر ادامه تماس ها بین خود توافق کردند.

لازم به ذکر است که وزرای نفت و انرژی اوپک پلاس بر سر کاهش فراوری 9.7 میلیون بشکه در روز برای ماه ژوئن و می توافق نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1270

به "کرملین: یخ رابطه روسیه-آمریکا برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: یخ رابطه روسیه-آمریکا برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید