استمداددبیراتاق اصناف بابل ازمسئولین و نمایندگان مجلس برای تعدیل مالیات و عوارض کسبی دوسال گذشته بازاریان بخاطرشیوع بیماری کرونا

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرگزاری اریا- استمداددبیراتاق اصناف بابل ازمسئولین و نمایندگان مجلس برای تعدیل مالیات و عوارض کسبی دوسال گذشته بازاریان بخاطرشیوع بیماری کرونا .

استمداددبیراتاق اصناف بابل ازمسئولین و نمایندگان مجلس برای تعدیل مالیات و عوارض کسبی دوسال گذشته بازاریان بخاطرشیوع بیماری کرونا

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: دردوسال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد بازاریان کشور بویژه بازاریان شهرستان بابل برای اینکه مسئولین وکادردرمانی بتوانند این بیماری را کنترل نمایند بارها بنابه درخواست ستاد مقابله با کرونا، واحدهای صنفی شان را تعطیل نمودن و علیرغم خسارت وارده،این عزیزان برای تامین امکانات پزشکی به کمک کادردرمانی شتافتند تا بیمارستانها با امکانات بهتر و بیشتر نسبت به کنترل این بیماری اقدام نمایند. بازاریان در دوسال گذشته خسارت زیادی محتمل شدند وانتظارشان از مسئولین این بود دراین شرایط سخت، آنها هم به کمک شان بشتابند تا این عزیزان ازاین شرایط سخت گذرنمایند. مع الاسف ازسوی مسئولین، تا به امروز نه تنها نسبت به رفع خسارت وارده به بازاریان اقدامی نشده بلکه بخاطر افزایش مالیات وعوارض کسبی، فشاربرروی بازاریان بیشترهم شده است!؟ درتمام کشورها درمواقع سخت و دشورا، دولتها مشوق هایی برای بازاریان لحاظ می نمایند ولی متاسفانه درکشورمان اینگونه نیست!! بازاریان از مسئولین انتظار داشته ودارند بخاطر شیوع بیماری کرونا در دوسال گذشته ، حداقل با تعدیل مالیات و عوارض کسبی، آنها را به ادامه فعالیت امیدوارنمایند. به ضرس قاطع می توان ادعا نمود اگربه نقش بازاردر تولید و توزیع کالا مثل گذشته توجه اساسی شود اصناف این پتانسیل را دارد بسکمک از مسائل این بخش ها را مرتفع تا زمینه برای توسعه و رونق مالی کشورفراهم شود.

همه می دانیم اصناف پتانسیل زیادی برای رشد وبالندگی اقتصاد کشوردارد و درکاهش نرخ بیکاری می تواند مثل گذشته کمک کارخوبی برای دولت باشد. بیش از 24 میلیون نفر از جمعیت کشورتحت پوشش اصناف قراردارند. بازاریان بدون نیاز به اعتبار و یا ایجاد بار مالی برای دولت مثل گذشته می توانند در ایجاد فرصت های شغلی نقش زیادی را ایفاء و درصورت حمایت دولت، این ظرفیت و توان را دارند بیکاری را کاهش دهند. متاسفانه بعضی ازدولتمردان به نقش کلیدی بازار در تولید و توزیع کالا و کاهش نرخ بیکاری توجه چندانی ندارند!! بعلت افزایش بی رویه مالیات و عوارض کسبی، فشاربه اصناف مضاعف شده همین امر باعث شد بازاریان در تولید و توزیع کالا از همه مهمتر در ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار با موانع و مسائل جدی روبرو شوند!! درحال حاضر بیشتر بازاریان بخاطر شیوع بیماری کرونا توان پرداخت مالیات وعوارض کسبی را ندارند! تنها امید این عزیزان، مسئولین کشور و نمایند گان مجلس هستند تا با تعدیل مالیات و عوارض کسبی دوسال گذشته، کورسو امیدی برای ادامه کارشان مهیا نمایند.

امیدواریم مسئولین کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعدیل مالیات وعوارض کسبی این کورسو امید را بارور و متجلی سازند تا خواسته بحق بازاریان شریف دراین شرایط سخت محقق و این قشر بزرگ جامعه بتوانند مثل سنوات گذشته با رونق دادن به بخش تولید و توزیع کالا، فرصت های شغلی جدیدی برای جوانان جویای کار فراهم نمایند .

مسعود نبی زاده دبیراتاق اصناف شهرستان بابل

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2298

به "استمداددبیراتاق اصناف بابل ازمسئولین و نمایندگان مجلس برای تعدیل مالیات و عوارض کسبی دوسال گذشته بازاریان بخاطرشیوع بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمداددبیراتاق اصناف بابل ازمسئولین و نمایندگان مجلس برای تعدیل مالیات و عوارض کسبی دوسال گذشته بازاریان بخاطرشیوع بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید