تور ارزان قطر: امیرعبداللهیان: ارزیابی ما از مذاکرات دوحه مثبت است

به گزارش تور روسیه ارزان، وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان، مذاکرات اخیر را مثبت ارزیابی کرد.

تور ارزان قطر: امیرعبداللهیان: ارزیابی ما از مذاکرات دوحه مثبت است

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش تسنیم؛ در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین شرایط گفت وگوهای اخیر در دوحه برای لغو تحریم ها آنالیز شد.

وزیر خارجه قطر به عنوان میزبان این دور از مذاکرات سه جانبه غیر مستقیم (ایران- اتحادیه اروپا- آمریکا) ، فرایند مذاکرات را سازنده و مثبت خواند.

وی با اشاره به دیدارهای جداگانه اش با هیئت های مذاکره کننده، تاکید نمود: قطر ضمن با اهمیت خواندن این مرحله از مذاکرات، در جهت تداوم میزبانی گفت وگوها تا رسیدن به نتایج مورد نظر جمهوری اسلامی ایران و بازگشت همه طرف ها به تعهدات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از حسن میزبانی قطر گفت: ارزیابی ما از مرحله اخیر مذاکرات در دوحه مثبت است.

وزیر امور خارجه کشورمان اضافه کرد: تاکید می کنم که ما برای رسیدن به توافقی خوب، قوی و پایدار جدی هستیم و در صورت واقع بینی آمریکا، توافق دست یافتنی است.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت: مذاکره کننده ارشد ما همیشه با ابتکار عمل و در جهت تحقق توافقی قابل قبول گام بر می دارد و ما بر ادامه مذاکره تا رسیدن به توافق مبتنی بر واقع بینی مصمم هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2412

به "تور ارزان قطر: امیرعبداللهیان: ارزیابی ما از مذاکرات دوحه مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: امیرعبداللهیان: ارزیابی ما از مذاکرات دوحه مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید