انتشار کتاب در ستایش ایثار و شهادت

به گزارش تور روسیه ارزان، کتاب در ستایش ایثار و شهادت به همت دفتر مستندسازی دفاع مقدس معاونت اول قوه قضاییه منتشر شد.

انتشار کتاب در ستایش ایثار و شهادت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از معاونت اول قوه قضائیه، در هنگامه آغازین ماه سالجاری، ادبیات وزین پایداری و رشادت مجاهدین راه اسلام، دیگر بار مزین شد به زیور طبع کتاب در ستایش ایثار و شهادت.

این کتاب با کوشش و همت دفتر مستند سازی دفاع مقدس معاونت اول، اقدامات و برنامه های اجرایی دستگاه قضائی را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سه بخش واحد های قضائی ملی و سازمان های وابسته، دادگستری کل استان های سراسر کشور و نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضائیه بیان نموده است که در مهر سال گذشته برگزار گردید.

معرفی شهدای والامقام هر یک از بخش های مختلف قوه قضائیه، زینت بخش صفحات داخلی این کار ارزشمند فرهنگی است که برگ ممتازی برای آن محسوب می گردد.

افزون بر این، درج گزارش های کامل و همچنین تشریح عملکرد و اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضائیه و معرفی غرفه ها، امکانات و توانمندی های علمی و همچنین بیان گوشه ای از اسرار تاریخی و سرگذشت جنگ تحمیلی و حوادث آن بخش جذاب و انتهایی آن است.

این کتاب اطلاعات مفید و کاربردی از چگونگی اهتمام و کوشش دستگاه قضائی در بسط و گسترش فرهنگ ماندگار شهادت در راه حق، ایثار و مقاومت به وسیله زنده نگهداشتن یاد و خاطره کوشش های ارزشمند اجرا شده توسط شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

این کتاب در 238 صفحه و در قطع وزیری در نشر شاهد چاپ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1951

به "انتشار کتاب در ستایش ایثار و شهادت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب در ستایش ایثار و شهادت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید