بسته های اینترنت رایگان به دانشجویان ارائه شود، باز نشدن رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی تا انتها کرونا

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس دانشگاه صنعتی شریف بر لزوم عدم بازگشایی رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی تا پایان شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

بسته های اینترنت رایگان به دانشجویان ارائه شود، باز نشدن رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی تا انتها کرونا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در نشست مجازی (وبینار) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها که با موضوع بررسی مسائل پیش روی آموزش عالی در دوران شیوع بیماری کرونا برگزار گشت، بر لزوم عدم بازگشایی رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی تا پایان شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

فتوحی همچنین به برگزاری جلسات با نمایندگان تشکل های صنفی دانشجویان و ارائه 83 درصد دروس به صورت مجازی در این دانشگاه اشاره کرد.

ضرورت برنامه ریزی برای دفاع از پایان نامه ها به صورت غیرحضوری

کریمی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان دیگر سخنران این نشست گفت: 95 درصد کلاس ها به صورت برخط برگزار می شوند.

برنامه ریزی برای دفاع از پایان نامه ها به صورت غیرحضوری، اختصاص یک بسته اینترنتی 100 گیگ سه ماهه به دانشجویان از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه و برگزاری کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی در تابستان از دیگر مواردی بود که رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان به آنها اشاره کرد.

لزوم برنامه ریزی برای حضور دانشجویان دکترا در آزمایشگاه ها

نصیری، رئیس دانشگاه سمنان در ادامه به تشکیل کلاس های 570 استاد به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: با فعالیت 7 سرور تا به امروز 6 هزار کلاس درس مجازی ارائه شده است.

وی شرح داد: کلاس های درس ضبط می شود و برای غایبین نیز ارائه می شوند.

نصیری همچنین برای پذیرش دانشجویان سایر استان ها در دوره بحران کرونا اعلام آمادگی نمود و بر لزوم برنامه ریزی برای حضور دانشجویان دکترا در آزمایشگاه ها تاکید کرد.

لزوم ارائه بسته های اینترنتی رایگان به دانشجویان

محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی سینا دیگر سخنران این نشست مجازی نیز بر لزوم توسعه و تقویت زیر ساخت های آموزش های الکترونیکی در دانشگاه ها و ارائه بسته های اینترنتی رایگان به دانشجویان تاکید کرد.

وی همچنین امکان تهیه و در دسترس بودن سیستم های سخت افزاری برای همه دانشگاهیان را ضروری دانست.

پایانی پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1266

به "بسته های اینترنت رایگان به دانشجویان ارائه شود، باز نشدن رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی تا انتها کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های اینترنت رایگان به دانشجویان ارائه شود، باز نشدن رستوران ها و خوابگاه های دانشجویی تا انتها کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید