بومیان کانادا: اقدامات خصمانه دولت هارپر را تلافی می کنیم

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران : یکی از رهبران بومیان کانادا هشدار داد که این بومیان می توانند برای تلافی اقدامات خصمانه دولت، اقتصاد کشور را به زانو در آورند.

بومیان کانادا: اقدامات خصمانه دولت هارپر را تلافی می کنیم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یکی از رهبران بومیان کانادا روز گذشته (پنجشنبه) به دولت این کشور هشدار داد که اگر به مسائل آنان توجه ننمایند برای تلافی اقدامات خصمانه دولت، از توسعه ذخایر این کشور جلوگیری خواهند کرد و اقتصاد را به زانو در می آورند.

بنا بر این گزارش، رهبران بومیان کانادا قرار است امروز با استفان هارپر نخست وزیر کانادا دیدار نمایند و درباره مسائل معیشتی که جمعیت 1.2 میلیون نفری بومیان کانادا با آن روبرو هستند، مذاکره نمایند.

بومیان کانادا که صاحبان اصلی این سرزمین هستند، سال ها است که برای احقاق حقوق از دست رفته خود با دولت این کشور در حال مبارزه هستند.

دولت کانادا با وجود ادعای دموکراسی و حقوق بشر به شدت حقوق جامعه بومیان را نقض می نماید و بومیان به عنوان شهروندان درجه دوم در شرایط مالی، فرهنگی و آموزشی بسیار اسفباری زندگی می نمایند، این در حالی است که بومیان کانادا در مناطق غنی و سرشار از منابع طبیعی و معدنی از جمله نفت و طلا زندگی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 549

به "بومیان کانادا: اقدامات خصمانه دولت هارپر را تلافی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومیان کانادا: اقدامات خصمانه دولت هارپر را تلافی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید