توافق تازه بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر برگزیت ، نگرانی ها باقی است

به گزارش تور روسیه ارزان، اتحادیه اروپا و بریتانیا پس از یک دوره مذاکره چند هفته ای سخت و فشرده برای اجرایی شدن برگزیت تا 31 اکتبر به توافق دست یافتند.

توافق تازه بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر برگزیت ، نگرانی ها باقی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، بوریس جانسن (نخست وزیر بریتانیا) و ژان کلود یونکر (رئیس کمیسیون اروپا) از توافق مذاکره نمایندگان بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر توافقنامه تازه برگزیت خبر دادند. هر چند جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر توافق جانسن را بدتر از توافق ترزا می توصیف نموده و حزب اتحادگرای دموکراتیک در ایرلند شمالی هم گفته از توافق حمایت نمی کند. بدون حمایت DUP نخست وزیر کاری بسیار سخت برای تایید آن پیش رو دارد.

با وجود توافق اتحادیه اروپا و جانسن برای اجرایی شدن برگزیت تا 31 اکتبر، این توافق تازه باید در مجلس بریتانیا و مجلس اتحادیه اروپا به تایید برسد. پیش تر چند کوشش نخست وزیر پیشین بریتانیا برای دریافت رای مثبت نمایندگان مجلس به بن بست خورد و خاتمه خانم می جایگاه خود را حزب محافظه کار و جایگاه نخست وزیری را سر سرسختی نمایندگان مجلس بریتانیا از دست داد.

انتظار می رود رهبران اروپایی در دیدار خود در بروکسل از توافق تازه برگزیت پشتیبانی نمایند. بعد نوبت به نمایندگان مجلس بریتانیا می رسد که در جلسه روز شنبه آینده درباره شیوه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تصمیم بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 761

به "توافق تازه بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر برگزیت ، نگرانی ها باقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق تازه بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر برگزیت ، نگرانی ها باقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید