سند شورای صنفی هنرهای نمایشی با ملاحظات حقوقی در دست نگارش است

به گزارش تور روسیه ارزان، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان شروع به کار شورای صنفی هنرهای نمایشی که قرار است روند قیمت گذاری بهای بلیت آثار نمایشی و همچنین درجه بندی سالن های خصوصی تئاتر را عهده دار باشد به خبرنگاران گفت: سند شورای صنفی هنرهای نمایشی از جنبه حقوقی و اداری توسط گروهی از حقوقدانان زیر نظر اداره کل هنرهای نمایشی در دست نگارش است و بعد از اتمام این مرحله، در تعامل با خانه تئاتر سند مربوطه کامل خواهد شد.

سند شورای صنفی هنرهای نمایشی با ملاحظات حقوقی در دست نگارش است

وی درباره زمان اجرایی شدن این سند، اظهار کرد: بعد از طی شدن مراحل اداری و در نهایت تایید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سند ابلاغ خواهد شد. کوشش مان این است که خیلی زود این سند ابلاغ گردد ولی با توجه به مراحل اداری مورد احتیاج سقف 1 ماه را برای آن در نظر گرفته ایم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در انتها سخنان خود درباره اعضای شورای صنفی هنرهای نمایشی تاکید نمود: چون سند به لحاظ مراحل قانونی و اداری توسط گروهی از حقوقدانان در حال آنالیز است هنوز نمی توان درباره اعضای شورا با قطعیت صحبت کرد ولی باید در این شورا نمایندگان نهادهای صنفی، ناظر و متولی تئاتر نظیر صنف خانه تئاتر، صنف تماشاخانه های خصوصی و نهادهای فعال همچون شهرداری تهران حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 191

به "سند شورای صنفی هنرهای نمایشی با ملاحظات حقوقی در دست نگارش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند شورای صنفی هنرهای نمایشی با ملاحظات حقوقی در دست نگارش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید