طرح ایجاد شغل برای 1000 جوان مناطق جنوب تهران آغاز شد؛ دنبال کار می گردی؟

به گزارش تور روسیه ارزان، طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان جنوب تهران با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 خرداد، افتتاح شد.

طرح ایجاد شغل برای 1000 جوان مناطق جنوب تهران آغاز شد؛ دنبال کار می گردی؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان جنوب تهران با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 خرداد ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید معتمدی افتتاح شد.

این طرح با شعار دنبال کار می گردی؟ چهارشنبه پاشو بیا! کارش را شروع کرده است. طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان، زمینه را برای اشتغال هزار جوان جویای کار در مناطق جنوب تهران فراهم کرده است. استعدادسنجی اساس این طرح است و بر اساس این خصوصیت افراد بررسی و دارای شغل می شوند. در این مراسم علی آقا محمدی، رییس ستاد تحول محلات حضور داشت.

طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان جنوب تهران سه گروه را پوشش می دهد. نخست افرادی که قرار است استخدام شوند و جویای کار هستند. افراد نیازمند به آموزش برای استخدام گروه بعد هستند و گروه آخر نیز افرادی که ظرفیت های لازم را برای کارآفرینی دارند.

تمامی این افراد می توانند در این طرح شرکت کنند تا زمینه برای استفاده از توانمندی افراد و همچنین شکوفایی این توانمندی ها فراهم شود.

به همین دلیل این گروه ها با حمایت نهاد های مرتبط در این حوزه و مجموعه فناورد ساماندهی می شوند تا ایجاد کسب و کار های خانگی و توسعه کارآفرینی را ببینیم. با گشایش این طرح که در جنوب تهران شروع به فعالیت کرده است در سایر مناطق کم برخوردار کشور نیز گسترش خواهد یافت و رونق کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان دارای استعداد و توانمند شکل خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1998

به "طرح ایجاد شغل برای 1000 جوان مناطق جنوب تهران آغاز شد؛ دنبال کار می گردی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ایجاد شغل برای 1000 جوان مناطق جنوب تهران آغاز شد؛ دنبال کار می گردی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید