کرونا در اروپا، عبور آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر و تداوم فروپاشی صنعت گردشگری ایتالیا

به گزارش تور روسیه ارزان، جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا نشان می دهد که شمار مبتلایان از مرز سه میلیون نفر عبور نموده و با وجود بازگشایی مرزهای اروپا صنعت گردشگری ایتالیا همچنان در حال سقوط است.

کرونا در اروپا، عبور آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر و تداوم فروپاشی صنعت گردشگری ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران با بازگشت گردشگرهایی که بعد از کاهش محدودیت های کرونایی به سفرهای تابستانی رفته بودند بار دیگر شیوع کرونا در بعضی کشورهای اروپایی اوج می گیرد.

گسترش طرح استفاده اجباری از ماسک در اتریش و انگلیس

جدیدترین اخبار کرونایی در اتحادیه اروپا نشان می دهد به دلیل افزایش روز افزون موارد ابتلا به کرونا در کشورهای اتریش و انگلیس قانون استفاده اجباری از ماسک در این کشورها گسترش می یابد.

در کشور اتریش از امروز (آدینه) این قانون اعمال می گردد و در سوپرمارکت ها و دیگر فروشگاه های مواد غذایی و فضاهای عمومی سر بسته از روز آدینه شهروندان ملزم به استفاده از ماسک هستند.

از روز دوشنبه شمار بیماران کرونایی در بیمارستان های اتریش برای اولین بار از اواخر ماه می دوباره از رقم صد نفر در 24 ساعت عبور نموده است.

در انگلیس هم از روز آدینه استفاده از ماسک در فروشگاه ها اجباری شده است.

بیشتر شهروندان آلمانی به استفاده از ماسک عادت نموده اند

نتایج یک نظر سنجی که از طرف موسسه اینفراتست دیامپ اجرا شده است هم نشان می دهد که بیشتر قریب به اتفاق شهروندان آلمانی به استفاده ازماسک عادت نموده اند. 79 درصد شهروندان آلمانی گفته اند که به قواعد فاصله گذاری و استفاده از ماسک در فروشگاه ها ووسایل حمل و نقل عمومی برای مقابله با شیوع کرونا عادت نموده اند. تنها 19 درصد اعلام کردند که پایبندی به قواعد همچنان برای آن ها سخت است.

تداوم فروپاشی صنعت گردشگری ایتالیا

فروپاشی صنعت گردشگری در پایتخت ایتالیا به دلیل کرونا با وجود بازشدن بسیاری مرزهای اروپایی همچنان ادامه دارد. هتل ها و مهمانسراها در رم در ماه ژوئن با کاهش پذیرش بیش از 99 درصدی در مقایسه با همین دوره زمانی در سال گذشته روبرو بوده است. آمارهای منطقه ای نشانگر این مسئله است.

بر این اساس تنها حدود 6300 مورد ورود خارجی ها در هتل های این شهر مهم ایتالیا ثبت شده که حدود یک چهارم مسافران از آلمان آمده بودند. سال گذشته در این دوره زمانی بیش از 773 هزار مهمان بین المللی در ماه ژوئن در هتل های پایتخت ایتالیا اقامت داشتند.

ایتالیا از سوم ماه ژوئن مرزهای خود را بر روی بسیاری کشورهای اروپایی باز نموده است. این کشور جزو مناطقی است که بیشترین آسیب را از عواقب شیوع کرونا دیده است و تا به حال بیش از 35 هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تمایل شرکت های آلمانی برای کاهش سفرهای کاری حتی بعد از اتمام کرونا

بسیاری از شرکت ها در آلمان می خواهند بعد از همه گیری کرونا تعداد سفرهای کاری خود را کاهش دهند. نتایج یک آنالیز نشان می دهد که شرکت های آلمانی به این نتیجه رسیده اند که از تجربیات مثبت برگزاری جلسات مجازی در دوران بحران کرونا می توان در آینده هم (برای کاهش سفرهای کاری) استفاده کرد.

کاهش شمار تصادفات در آلمان در دوران بحران کرونا

نتیجه یک آنالیز هم نشان می دهد که بیماری همه گیر کرونا باعث شده که شمار تصادفات رانندگی و افراد مجروح و جان باخته در اثر این تصادفات در ماه می کاهش چشمگیری پیدا کند. بر اساس آمارهای رسمی این تصادفات در مقایسه با این دوره زمانی در سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

آمارها نشان می دهد که در ماه آوریل شمار تصادفات رانندگی در آلمان به کم ترین میزان خود در 30 سال گذشته کاهش پیدا نموده است.

افزایش موارد ابتلای روزانه در فرانسه

آمارها نشان می دهد که موارد ابتلا به کرونا در فرانسه هم رو به افزایش است. بر اساس اطلاعات مقامات بهداشتی فرانسه در روز پنج شنبه برای اولین بار در هفته های اخیر موارد ابتلای جدید کرونا در 24 ساعت در این کشور از مرز هزار نفر گذشت.

هشدار درباه وقوع موج دوم کرونا در اسپانیا

افزایش موارد ابتلا به کرونا در بخش هایی ازاسپانیا هم نگرانی هایی را ایجاد نموده است. وزیر بهداشت اسپانیا شب گذشته از 971 مورد ابتلای جدید به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد.

سخنگوی فوریت های پزشکی در اسپانیا (CCAES), در این باره گفته است: ممکن است که در حال حاضر ما یک موج دوم کرونا را تجربه کنیم.

همچنین خبرها از شیوع کرونا در رستوران ها و بارهای برلین حکایت دارد.

خبرگزاری فرانسه هم اطلاع داده است که تا به حال در اروپا بیش از 3 میلیون ابتلا به کرونا ثبت شده است. ایتالیا، اسپانیا و فرانسه به عنوان کشورهای اروپایی با بیشترین موارد ابتلا مطرح هستند.

افزایش آمار مبتلایان در اروپا

نتایج جدیدترین آمارها نشان می دهد که شمار افراد مبتلا به کرونا در اتحادیه اروپا همچنان در حال افزایش است و تا به حال حدود 317246 نفر در اسپانیا به کرونا مبتلا شده و 28429 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 297146 نفر به کرونا مبتلا شده و 45554 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم تا به حال 245338 نفر به کرونا مبتلا شده 35092 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس آمارهای رسمی در آلمان هم تا به حال 205142 نفر به کرونا مبتلا شده و 9187 نفر هم ر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در فرانسه هم تا به حال 179398 نفر به کرونا مبتلا شده و 30182 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1360

به "کرونا در اروپا، عبور آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر و تداوم فروپاشی صنعت گردشگری ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، عبور آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر و تداوم فروپاشی صنعت گردشگری ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید